toppen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sxrax
    Retired
    • Oct 2008
    • 15

    #1

    toppen

    Korting op 420shop
    hoi ik had een vraagje over toppen.
    mijn amnesia plantjes staan nu 3wkn onder 400 watt lamp,
    maar ken ik zu nu nog toppen of is dat alweer te laat?
  • Vdb
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 368

    #2
    Re: toppen

    Indien ze nog op 18/6 staan kan je ze gerust nog toppen

    Vdb

    Comment

    • sxrax
      Retired
      • Oct 2008
      • 15

      #3
      Re: toppen

      "Verkeerd gebruik van de quote functie, lees dit topic-S-"
      ik heb ze gister net onder 12/12 gezet ze zijn nu ongv 35 cm ps alvast bedankt

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #4
        pas 1 dag dan zou je het gewoon kunnen doen als je eenmaal bloei verschijnselen ziet dan moet je dat gewoon niet meer doen want je verstoort het bloei proces

        je weet hoe je moet toppen ?

        Comment

        • sxrax
          Retired
          • Oct 2008
          • 15

          #5
          ja het toppen zelf is geen probleem darkies maar, omdat het een lange tyd geleden was en omdat ik toen ook nog maar een guppie was. is het allemaal een beetje vervaagd. maar bedankt voor het advies bij de volgende ben ik er wel op tyd bij
          greetz

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #6
            no problem wij zijn hier om te helpen

            Comment

            Bezig...