Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help help eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help help eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb heel veel gele blaadjes met paarse steeltjes, weet iemand waar dit door zou kunnen komen, de nieuwe blaadjes zijn mooi groen maar gaan snel geel worden, de plantjes staan nu voor de derde week in bloei.
    Ik geef vanaf het begin canna a+b voeding en wortel stimulator, deze voeding is drie weken terug klaar gemaakt en geef ik dus nu drie weken (had een vat van 200 liter aangemaakt veel te veel voor in het begin) na de eerste week groei, bloei stimulator, toegevoegt en nu deze week ook nog cannaboost,
    Ik zal proberen een foto bij te doen.

    alvast bedankt voor de moeite

    Me,
    Attached Files

    #2
    Re: help help eerste kweek

    Kan je eens een foto'tje van een blad trekken? (in het daglicht)
    Weet zelf niet zoveel over blad problemen dus weet niet of ik je kan helpen.
    Als iemand het zo ziet denkt je direct aan voedings tekort maar zo te lezen geef je ze toch voldoende...

    Peace

    Comment


      #3
      Re: help help eerste kweek

      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
      Kan je eens een foto'tje van een blad trekken? (in het daglicht)
      Weet zelf niet zoveel over blad problemen dus weet niet of ik je kan helpen.
      Als iemand het zo ziet denkt je direct aan voedings tekort maar zo te lezen geef je ze toch voldoende...

      Peace
      Hallo, mooi dat je reageert, ja ik heb wel een foto van een blaadje, zou het ook kunnen liggen aan de voeding deze is dus 4 weken terug aangemaakt.
      Attached Files

      Comment


        #4
        nrml wordt er aangeraden je voeding niet te veel op voorhand te maken dus ben het niet zeker maar je hebt wel kans dat het aan je voeding ligt

        :peace:
        My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

        Comment


          #5
          hoeveel ML per L doe jij aan voeding ?

          Comment


            #6
            Welk medium gebruik je, hoe groot zijn je potten ? Wat is de vochtigheid in je ruimte, ... ? Welke soort is het, ... ? Hoe lang heb je voorgegroeid in dat medium. ff denken vergeet ik nog iets .

            Voedingsvat zeg je, dus zit met een druppelsysteem of niet ?

            Grtz

            Comment


              #7
              Zou eventueel bladkou kunnen wezen !

              Comment

              Bezig...
              X