hoe ga ik best te werk?????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #1

    hoe ga ik best te werk?????

    Korting op 420shop
    voor mijn eerste rondje die nu nog bezig is heb ik 4 dames staan elk in een 11l pot, dames hebben 3 weken groei gehad en zijn dan op 12/12 gegaan nu zou ik voor het volgende rondje net iets meer dames willen zetten maar ze al na een weekje op 12/12 zetten en ze toppen maar welke potten zou ik daarvoor het beste gebruiken???? ik pot wel niet over en begin direct in growmix met perliet van plagron.heb me nu laten vertellen als ik wacht tot de 2e internode en dan de hoofdstam top dan zou de hoofdstam stoppen met groeien en zou ik 4 vette cola's moeten krijgen op die 2 internodes(4 vertakkingen dus)iemand die hulp kan bieden???? en dan ook nog als ik bv maar een weekje groei geef hoelang kan ik dan groeivoeding geven vooraleer ik eigenlijk mag starten met bloeivoeding, bloeivoeding pas beginnen geven als ik bloei zie of toch al starten met bloeivoeding vanaf ze op 12/12 staan???alvast bedankt
    Wil je blowen, moet je het zelf growen
  • Sudoma
    Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 706

    #2
    Re: hoe ga ik best te werk?????

    Mwa die colatoppen liggen toch echt aan de soort en de kweker. 11liter potten doen het wel. Voeding zou ik ze niet direct geven.

    Comment

    • pablo3107
      Retired
      • Apr 2012
      • 2

      #3
      Re: hoe ga ik best te werk?????

      zorg dat u voeding juist is met het water te veel gaan ze geel te weinig groeien ze te langzaam ik weet niet wat voor lamp je gebruikt 400 of 600 wat lamp? en met bloei voeding moet je echt pas beginnen als ze beginnen te toppen niet vroeger ,en probeer bij u groei ook booster bij te zetten een of twee druppels per liter dan groeien ze wat sterker. en vriend de truc zit juist in het over potten daar mee groeien ze niet vlug als je ze direct in een 11l pot zet dus als je minstens twee keer over pot is het al goed ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen pablo 3107

      Comment

      • Medical-Spliff
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 2061

        #4
        Re: hoe ga ik best te werk?????

        hier mag slotje op, oplossing gevonden op het forum
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment

        Bezig...