luchtvochtigheid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • afghan
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 36

    #1

    luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    ik heb een kweekkast gemaakt en ze draait sinds enkele dagen, maar om één of andere reden krijg ik mijn luchtvochtigheid niet boven 30%. Weet er iemand raad?

    grtz

    afghan
  • zcool15
    Retired
    • Sep 2008
    • 10

    #2
    luchtvochtigheid

    je kunt proberen wat natte handdoeken tussen je potten te leggen
    werk meestal goed

    Comment

    • afghan
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2008
      • 36

      #3
      ik heb al een bak met water tussen de planten gezet en ik krijg m'n vochtigheid maar met 5% omhoog. Zou het kunnen dat mijn afzuiginstallatie te veel afzuigt?

      Comment

      • zcool15
        Retired
        • Sep 2008
        • 10

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door afghan
        ik heb al een bak met water tussen de planten gezet en ik krijg m'n vochtigheid maar met 5% omhoog. Zou het kunnen dat mijn afzuiginstallatie te veel afzuigt?

        ja zou heel goed kunnen moet je een dimmer tussen zetten maar afzuiging moet wel beetje blijven draaien voor luchtcirculatie had zelf in mijn vorige hok een pot water staan met aquiriumkachel erin verdampt ook

        Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #5
          Hoe lang staan je plantjes, hoe oud zijn ze ? Ik had mijn fan ook op volle toeren draaien, hetgeen niet nodig is in het begin. Nadat ik mijn fan op kwart vermogen had afgesteld, steeg ook de RV snel.

          Verder heb ik natte handdoeken in mijn tent gehangen en bakjes water geplaatst. Ook kun je de wanden sproeien met water. Zuur dit wel af met PH- anders komt het via de onderkant van je potten in je planten.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • xXx
            Retired
            • Nov 2008
            • 12

            #6
            luchtbevochtiger

            probeer je potten te verhogen je krijg dan ook frise lucht onder je potje,s en ze nemen dan niks op aan de onderkant kijk anders even voor een lucht bevochtiger ik heb er zelf een gekocht voor 50 euro, maar ze zijn vast een stuk goedkooper op markplaats. gr xXx

            Comment

            • treve01
              Stoner
              Member
              • Nov 2008
              • 23

              #7
              ik zit ook met een kweektentje en mijn lv zonder licht zit rond de 50% en met licht rond de 30...
              zou het helpen moest ik een pot kokend water in mn tentje zetten?
              greetz

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Try het, dan weet je het meteen

                Ik denk het eerlijk gezegd wel.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...