400 watt hps lamp ook aan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Daltonrichard
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2012
    • 68

    #1

    400 watt hps lamp ook aan?

    Korting op 420shop
    Hey swa

    ik heb vanmiddag mijn zaadjes in de pot gedaan en moet nu ookal de lamp aan?

    GR
  • cplifj
    Banned
    • Jun 2011
    • 608

    #2
    Re: 400 watt hps lamp ook aan?

    neeje louie, dar moete nog ffkes me wachten.

    Comment

    • Daltonrichard
      Advanced Stoner
      Member
      • Jan 2012
      • 68

      #3
      Re: 400 watt hps lamp ook aan?

      thanks hottie

      ---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:26 ----------

      ik had me lamp al wel branden mhu

      Comment

      • Sudoma
        Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 706

        #4
        Re: 400 watt hps lamp ook aan?

        FF wachten hoezo? Als ze te koud staan duurt het wel ff voordat ze uitkomen.
        Als je de lamp aanzet is de bodemtemeratuus hoger waardoor het maar een paar dagen duurt.
        Bij mij duurde het totaal 3 dagen en einde van de 4de dag staken de kopjes boven de grond uit.

        Leg er een warmtematje onder als je niet zoveel stroom wilt verbruiken, of je doet het zaad in een stukje nat wc papier en pakt ze goed in met vershoudfolie, stopt ze in je broekzak, en neemt ze mee naar bed, dan kiemen ze het snelst ik heb het zo ook al een paar keer gedaan. Ze gingen zelfs mee naar bed in en na 48 uur kon ik ze al inpotten want dan waren de worteltjes er al uit.

        Als de zaadjes uitkomen en boven de grond uitkomen wel direct je lamp aanmaken.
        Ik had de lamp al aan dus ze waren het licht al gewend. Zou hem niet direct op 40cm hangen maar op 50 of 60 en elke dag 10cm naar onder gaan met je lamp anders verbranden je plantjes dalijk nog.

        Comment

        • bman
          Expert Stoner
          Member
          • Jul 2011
          • 77

          #5
          Re: 400 watt hps lamp ook aan?

          in je broekzak joh?
          lijkt me niet optimaal...grote kans dat je ze schade toebrengt...
          gewoon op schoteltje met natte keukenrol en op lauwe kachel leggen...met 2 daagjes kun je los...

          Comment

          Bezig...