Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Licht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Licht

    Korting op 420shop
    hoi, ik heb nog een vraagje ivm licht.
    Vanaf wanneer moet je nu eigenlijk licht beginnen geven? Is dit vanaf er iets boven de aarde komt, of vanaf wanneer je de zaadjes plant?

    Is het aangeraden om direct te starten met de kwiklamp (400W), of is het beter om de eerste dagen eerst wat TL-licht te geven om dan over te schakelen naar de kwiklamp. Ik weet niet of het kwaad kan om direct zo'n sterke lamp te nemen als de plantjes voor het eerst in hun leven licht zien
    Greetzz

    #2
    Ik heb er direct mijn 400w lamp opgezet (als ik ze in de aarde gestopt had), zal vast niet slecht zijn want ze gaan zich (als ze zich onder de grond bevinden thans) richten naar de warmte. Vanaf ze aan fotosynthese willen doen kunnen ze best wat licht gebruiken. Dit is puur op redeneerwerk gebaseerd, maar een kant en klare kit bestaat ook maar uit 1 lamp he

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      bedankt voor de snelle reactie
      Greetzz

      Comment


        #4
        Any time
        *rate my skills* lol

        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #5
          Hoe je best zaad ontkiemd staat hier al uitvoerig uitgelegd op het forum, kijk hier even http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...zaden-t71.html. Het belangrijkste de eerste dagen is warmte, na twee dagen kan het licht aan op een meter afstand in het geval van hps licht.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X