Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

600 watt lamp aansluiten op VSA???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    600 watt lamp aansluiten op VSA???

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb een vraag, ik heb net alles aangesloten maar het werkt niet.
    Mijn VSA maakt wel een brom geluid maar de lamp gaat niet aan.
    Zoals je ziet heb ik een paar foto's erbij gedaan om het wat duidelijker te maken.


    Volgens mij kan er niet veel mis zijn met mijn aansluiting op de eerste foto..
    Op de 2e foto zie je dat ik het kaartje erbij hou,
    De bruine draad van de lamp heb ik links op de L gekoppelt aan de andere kant komt er een wit en een zwart draadje uit de kroonsteen
    De blauwe draad van de lamp heb ik op de daarnaast op de N gekoppelt aan de andere kant komt er een wit en blauw draadje uit de kroonsteen
    De groene draad van de lamp heb ik weer daarnaast gedaan op het aarde symbooltje.

    Ik kreeg een stekker kabel (die waarschijnlijk naar mijn schakelkast moet) met een groene draad met een soort ringetje eraan die ik bij de orginele groene draad van de VSA heb gedaan. (die zit aan de onderkant, zie de laatste foto)

    De bruine draad heb ik langs de groene gedaan uit de andere kant van de kroonsteen kwamen 2 blauwe draden.
    De blauwe draad heb ik langs de bruine gedaan dus helemaal rechts van de kroonstenen, daaruit kwam een witte en een blauwe draad.

    Ik heb die bruine en die blauwe een keer omgewisseld maar in beide gevallen maakte de VSA een bromgeluid en deed de lamp niks.

    Ik heb net ook nog wat kroonsteentjes aan de onderkant van de VSA ondekt maar die lopen IN de VSA2012-03-06 05.17.26.jpg
    Kan iemand me helpen??
    Alvast bedankt!!!
    Gr

    #2
    Re: 600 watt lamp aansluiten op VSA???

    Systeembericht...................Ongeldig(e) Attachment opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.

    Comment


      #3
      Re: 600 watt lamp aansluiten op VSA???

      Ik kon de plaatjes ook niet openen.

      Voor het moment kan ik alleen wat helpdesk-dooddoeners geven:
      - Zit de bulb goed vastgedraaid in de fitting? Die moet vaster dan je zou denken.
      - Is de kabel tussen VSA en lamp niet te lang? Officieel is 1 meter het maximum; met meer dan 2 meter vraag je om problemen.

      Zijn de foto's leesbaar, dan zal ik proberen verder mee te kijken.

      Comment


        #4
        Re: 600 watt lamp aansluiten op VSA???

        hey het probleem is al opgelost, dit forum kan verwijderd worden.
        Ik had de de lamp aangesloten op de stroomingang van de VSA en ik had de stoom op de lamp uitgang van de VSA gedaan.
        Dus omgewisseld en nu doet ie het!!!YESS
        Haha bedankt voor jullie intresse en die info over die kabel is ook wel handig blani ik zal er rekening mee houden
        Groeten

        Comment


          #5
          Re: 600 watt lamp aansluiten op VSA???

          Dus een VSA kan er tegen om verkeerd om aangesloten te worden? Dat wist ik nog niet.

          Comment


            #6
            Re: 600 watt lamp aansluiten op VSA???

            Super toll!!

            Comment


              #7
              Re: 600 watt lamp aansluiten op VSA???

              Zeg, Lampion: Vind je je bijdrage zo geweldig dat je er een topic van bijna een jaar oud mee moet heropenen?

              Comment

              Bezig...
              X