Autoflower en geen autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • steffaboy
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 102

    #1

    Autoflower en geen autoflower

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb een vraagje. Wat is het verschil tussen een autoflower en een normale wietplant?
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Autoflower en geen autoflower

    Een autoflower is zoals de naam al doet vermoeden een klein wietplantje wat men in de auto kweekt.
    Door al het glas in de auto fungeert het als kas en dus als een prima kweekklimaat. Bijkomend
    voordeel is dat als je naar je werk gaat gelijk en met regelmaat je plantje kan onderhouden, ook heb je het voordeel dat je mobiel bent en dus je plantje constant in het zonnetje kunt rijden..

    Je hebt ook nog semi- autoflowers en die zijn geschikt voor buiten en in de auto.

    Gewone wiet wordt te groot en zonder verduisteren is er geen houden aan in een auto dus die plaatsen we alleen buiten..

    Als je beetje had rondgesnuffeld hier had je deze antwoorden zo gevonden..

    Suc6 en Smookse

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #3
      Re: Autoflower en geen autoflower

      Ghehehehe ik moet zeggen dat ik dit een zeer geniaal en behulpzaam antwoord vind,ga zo voort jongeman.

      Comment

      • Vadertje
        Special member
        Lucky Member
        • Jun 2011
        • 847

        #4
        Re: Autoflower en geen autoflower

        Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r
        Een autoflower is zoals de naam al doet vermoeden een klein wietplantje wat men in de auto kweekt.
        Door al het glas in de auto fungeert het als kas en dus als een prima kweekklimaat. Bijkomend
        voordeel is dat als je naar je werk gaat gelijk en met regelmaat je plantje kan onderhouden, ook heb je het voordeel dat je mobiel bent en dus je plantje constant in het zonnetje kunt rijden..

        Je hebt ook nog semi- autoflowers en die zijn geschikt voor buiten en in de auto.

        Gewone wiet wordt te groot en zonder verduisteren is er geen houden aan in een auto dus die plaatsen we alleen buiten..

        Als je beetje had rondgesnuffeld hier had je deze antwoorden zo gevonden..

        Suc6 en Smookse
        whahaha fluiterke weer met zen perfecte antwoord :d hoe kom je erop
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment

        • steffaboy
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 102

          #5
          Re: Autoflower en geen autoflower

          Ik wil het wel een keer proberen in de auto

          Comment

          • mafferd
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 1709

            #6
            Re: Autoflower en geen autoflower

            geniaal gewoon.

            Comment

            • bramonius
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2012
              • 793

              #7
              Re: Autoflower en geen autoflower

              doen maar dan wel een foto rapportage.

              dan heb je hier volger numero " 1 "

              succes alvast.

              Comment

              • SpanishQueen
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Feb 2012
                • 413

                #8
                Re: Autoflower en geen autoflower

                Hahahaha, in de auto xD

                Wel met je ramen open rijden en geen airco opzetten hé!
                Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                Comment

                Bezig...