Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

female zaad of regulier zaad voor stekken?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

    naar iedereen luisteren en vervolgens je eigen plan trekken Ed

    als post-puber kan je zelf inmiddels wel de zin van de onzin onderscheiden dunkt me
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17


      ---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

      Waar kan ik nog aan zaad komen van een goede old school Skunk hawaii komen?
      Last edited by Goudeerlijk; 14 March 2012, 22:07.

      Comment


        #18
        Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

        veel mensen verkijken zich nogal op stekjes maken, dus op dat gebied kan ik je geen ongelijk geven. Met zaad heb je wat meer onderlinge verschillen maar dat vinden veel kwekers juist weer leuk, en met wat tuintechniek (toppen, buigen etc) valt dat meestal prima op te vangen.

        Ik koop al jaren geen stekken meer, heb er geen seconde spijt van gehad. Het is fijn om precies en zeker te weten wat je kweekt, en geen ongewenste cadeautjes meegeleverd te krijgen. Naast vele andere voordelen
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

          Ed, stekken met spint, daar heb ik ook altijd last van. Ik Ben mijn auto in gesprongen en naar onze Belgische vrienden gereden. Daar een fles vertimec gekocht. Geen last meer van spint. Dit gebruiken wanneer je je stekken krijgt en na enkele dagen een keer herhalen. Top spul.

          Ik zou regulars gebruiken zoals je zelf hebt ontdekt.



          @ Daar een fles vertimec gekocht. Geen last meer van spint.

          Niet toegestaan:

          - Verboden gif en/of stoffen (bv vertimec)!

          Lees richtlijn 2008/107/EG.
          Last edited by Quattro; 15 March 2012, 06:34. Reden: verboden stoffen

          Comment


            #20
            Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

            Volgens mij is vertimec zo giftig als de neten.Maar waar komt spint van daan dan?Omdat het alleen bij stekken voorkomt.
            Komt het doordat er voor een hele hoge lv gezorgd moet worden.Ga ik vanavond mn eigen even in verdiepen.Hier kweken ze allemaal met stekken.
            Ik ben hier ook niet zo'n voorstander van.Maar heb er genoeg van om elke week min 50 euro naar de shop te brengen.Nu even snel wat wiet scoren.
            Daarna wil ik weer met zaad gaan werken.

            Gr Ed

            ---------- Post added 15th March 2012 at 00:33 ---------- Previous post was 14th March 2012 at 19:44 ----------

            Waar komt die spint vandaan dan?.Ik heb vroeger 2 jaar gekweekt binnen, en veel jaren buiten.Ik heb nog nooit een spint gezien in mn toppen.
            Ik heb toen wel altijd zaad planten gekweekt.Zou het komen omdat een stek sneller besmet kan raken als zaad planten?

            Gr Ed

            Comment


              #21
              Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

              Stekken kunnen al besmet je hok binnenkomen, zaad is steriel en heb je daar dus minder kans van..
              Moederplanten worden vaak lang in leven gehouden dus dan neemt de kans op ziektes en plagen ook toe waardoor je dan de sporen met de stek meeneemt.

              Kan je stek voor de zekerheid ff onderdompelen in een of ander goedje..

              Suc6 en Smookse

              Comment


                #22
                Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

                @ fl13r3flu1t3r Klopt precies de stekken zaten onder toen ik ze kreeg.Heb mazzel dat ik op tijd de spint kan proberen uit te roeien.
                Planten moeten nog min 1 week voorgroei en dan in de bloei trekken.
                VOOR MIJ GEEN STEKKEN MEER!!!!!!!!!

                Comment


                  #23
                  Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

                  ik zoek zaden van een skunk hawaii waar kan ik die vinden?????????
                  Help help help

                  gr ed

                  Comment


                    #24
                    Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

                    Hallo ik ben een starter zeg maar

                    als ik zadaen koop van diesel ryders onderstaand dus kunnen die tegen temperatuurverschillen van 10 + tot 25 plus bijvoorbeeld ?

                    en zo ja hoe kweek is ze het beste ?

                    heb wel al veel rond gekeken en gelezen wil ze namelijk op zolder kweken ?



                    Ik heb diesel ryders die leveren meer op dan lowryders en worden groter.

                    Worden rond de 20 a 40 cm lang afhankelijk van de phenno.





                    Groeten

                    Comment


                      #25
                      Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

                      Hallo starter,

                      Stel je eigen even voor.Hier heb je een topic voor.Als je deze even maakt dan mag je het hemd van mn lijf vragen.
                      Ik heb geen verstand van deze soorten.En de hoogte van je planten dat ligt niet aan de ph of zo.
                      Maar aan de voorgroei.
                      Sorry voor de botte antwoorden maar lees eerst het forum goed.Hebben we allemaal gemoeten.

                      Gr Ed

                      ---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

                      ​skunk hawaii zaden wie heeft deze?

                      Comment


                        #26
                        Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

                        Moderators hier mag een slotje op.

                        Gr Ed

                        Comment

                        Bezig...
                        X