Hallo,Ik zit al dagen met koppijn te overdenken hoe dit te gaan doen.Na 3 maanden zit ik al op 8000kwh en wil nu weg op die locatie. Ik zit te denken aan:- gewoon betalen en de juiste stand doorgeven- 7000 kwh minder doorgeven, komt er een opnemer van de energieleverancier als je het contract bij hun opzegd?- de meter terug laten draaien.Laat ik benadrukken.dat ik echt geen gezeik kan gebruiken.Laat weten wat jij het beste vindt.Thanks, japjum.
8000 kwh in 3 maanden
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 8000 kwh in 3 maanden
heb je dat echt gebruikt joh ? leuke hobby
als dat je daadwerkelijke verbruik is geweest zou ik gewoon dokken, dat heb je er ook wel uit gehaald neem ik aan. Linksom of rechtsom ga je op de middellange termijn zowiezo voor de bijl, zulk soort clubjes weten je altijd wel te vinden. Meteen over de brug komen scheelt dan serieuze rente, incassokosten en wat niet meer.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
Re: 8000 kwh in 3 maanden
gewoon betalen natuurlijk.op andere locatie ook gewoon betalen,maar dan op naam van je vriendin,of iemand anders.was het zo koud daar dat je zoveel verbruikte met een hobbykweek?
Comment
-
Re: 8000 kwh in 3 maanden
dat zou toch zoiets zijn als het slachten van de kip die gouden eieren legt... neu, politie wordt juist ingelicht als je niet of te laat betaald EN er is serieuze verdenking wat betreft je doel met dat stroomverbruik.
Normaal zou ik hier nog wat neerzetten over dat het op dit forum gebruikelijk is om je even voor te stellen in de member introduction sectie, maar iets zegt me dat dat niet nodig zal zijn...
heb je de regels hier wel bekeken ?
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
Re: 8000 kwh in 3 maanden
Dat stroomverbruik in 3 maanden, kan toch alleen maar voor 1 ding zijn? Maar jullie raden mij aan te betalen en niet terug te draaien? Pand is al heel vaak verhuurd aan verschillende personen.Verder goed bruikbare tips.Zal mij eerdaags eens voorstellen ouwe reus.Comment
-
Re: 8000 kwh in 3 maanden
Grof rekenwerk: 500 euro per maand; ongeveer 6000 watt aan lampen; kweekvloer van 10 vierkante meter, oogst van 6 kilo per twee maanden, inkomsten 12.000 euro per maand...
Dus betaal gewoon die electra, man. Je bent rijk genoeg om niemand te hoeven bestelen.Comment






Comment