Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plant op de vensterbank. Vraag over licht.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plant op de vensterbank. Vraag over licht.

    Korting op 420shop
    Heey,

    Ik heb 2 van de 5 planten die altijd buiten hebben gestaan nu al 3 weken binnen staan op me vensterbank voor het raam. De plant is erg groot geworden en vertoond enkele witte haartjes met beginnende toppen. Als ik wakker wordt doe ik me rolgordijn altijd helemaal naar boven maar de bovenste top krijgt geen licht. De rest van de plant wel. Is dit erg?

    #2
    Licht is gewicht .

    Grtz

    Comment


      #3
      heh ? die snap ik niet ..

      maar goed, zal de bovenste top zich wel ontwikkelen als het licht er niet op valt maar wel op de rest van de plant ?

      Comment


        #4
        maar goed, zal de bovenste top zich wel ontwikkelen als het licht er niet op valt maar wel op de rest van de plant ?
        Minder dan als er wel licht zou op vallen
        Sunshine beats it all!

        Greetzzz

        Comment


          #5
          Oke dit snap ik.

          Maar het probleem is: Het zonlicht komt niet op het bovenste gedeelte van me plant omdat deze te hoog voor mijn raam is en er een boom voor me huis staat (Top staat dus een beetje in de schaduw). De rest van de plant krijgt wel licht.

          Kan ik hierdoor geen toppen krijgen? Of duurt het wat langer?
          En is dit erg?

          Comment


            #6
            Je zal heus wel toppen krijgen hoor. Het is de bedoeling van zoveel mogelijk licht op zoveel mogelijk delen van je plant. Je kan ook proberen de plant VOORZICHTIG (lees dit woord nogmaals: VOORZICHTIG , je merkt dat goed, het is met Caps Lock geschreven) ombuigen om zo de top toch nog wat licht te gunnen. Ergens op het forum staat wel iets over je planten wat ombuigen maar aangezien je plant al redelijk gevorderd is zal je wel een stug stammetje hebben. Opletten dus!
            Kijk even hier: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ang-t1537.html

            Greetzzz
            Last edited by Jona; 13 October 2008, 18:14.

            Comment


              #7
              Kijk, hier heb ik wat aan

              Bedankt Jona ik ken weer verder

              Comment


                #8
                Happy growing

                Comment

                Bezig...
                X