autoflowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stonezoon
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2012
    • 19

    #1

    autoflowers

    Korting op 420shop
    Hoi, dit zijn mijn autoflower dames, ongeveer 25 dagen oud.

    Laatste week zijn ze erg gegroeid.

    Nu is mijn vraag of ik bladeren, die de toppen bedekken, of gewoon grote bladeren, moet of kan wegknippen

    Zodat de toppen meer licht krijgen, of zodat de toppen meer krijgen omdat anders de grote bladeren onnodig veel voeding krijgen?
    Of moet ik het gewoon zo laten?

    Zien ze er verder goed uit? Soms vind ik de randen een beetje te ''donker'' groen, misschien komt dat door de groei?

    Ze staan in goldlabel special mix, 400W hps, water 150-200ML per dag ph 5,9. Nog geen voeding gehad, behalve wortelstimulator in het begin.

    Foto's hier onder!

    img4977k.jpgimg4975u.jpgimg4974l.jpg
  • WeedoHolic
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 780

    #2
    Re: autoflowers

    Oorspronkelijk geplaatst door stonezoon
    Nu is mijn vraag of ik bladeren, die de toppen bedekken, of gewoon grote bladeren, moet of kan wegknippen

    Zodat de toppen meer licht krijgen, of zodat de toppen meer krijgen omdat anders de grote bladeren onnodig veel voeding krijgen?
    Of moet ik het gewoon zo laten?
    Interessante vraag waar ik ook wel het antwoord op wil weten.
    Dat weten de heren Kweekofielen vast wel
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #3
      Re: autoflowers

      Meer blad is meer fotosynthese!!
      Blad weghalen doe je alleen voor ventilatie of omdat het verrot is.

      Suc6 en Smookse

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: autoflowers

        Om te groeien en te bloeien heeft ze energie nodig.
        Het blad zorgt daarvoor.
        Haal je het weg, krijg je vertraging.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • stonezoon
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Mar 2012
          • 19

          #5
          Re: autoflowers

          bedankt voor de antwoorden!

          Comment

          • BIGaddictedJUNK
            Senior Stoner
            Member
            • Jan 2012
            • 26

            #6
            Re: autoflowers

            de bladeren dienen om de voeding en al het werk te doen doe je die weg kan het zijn dat het stopt met groeien of bloeien of zelfs niet wilt bloeien trek de punten van het blad open en stek je scheutje er door zo geeft hey terug licht en zoals je al gelezen het hoe meer bladeren hoe meer je plant kan groeien en bloeien
            maar ze zijn goed bezig heb zelf autoflower 10x big bang 10x green o matic
            als je bladeren wilt af doe alleen beginnen van van onder bij mij ben ik nu aan de 5de week en bij mij zijn
            de 6 onderste bladeren weg ik heb dat gedaan en ze zijn nog heel wat gegroeid mss kan je dat ook doen als je wilt dat ze nog groter worden en ik zou al beginnen met voeding ik heb dat al van de 2de week gegeven en ze hebben daar nie van afgezien of iets alles wat ze krijgen kunnen ze gebruiken e je ziet wat dat je doet e komt anders eens kijken naar mijn forum ik zal je opvolgen moest je nog met een vraag zitten vraag het je maar e maar ziet er zeker al goed uit goed bezig lol




            slitbit

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: autoflowers

              Blad is de motor van de plant, wat moet je meer weten?
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • fl13r3flu1t3r
                Banned
                • Aug 2010
                • 3100

                #8
                Re: autoflowers

                Dat melk de "witte motor" is..

                Comment

                Bezig...