Vraag over indeling kweekruimte

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • loekabanjo
    Stoner
    • Mar 2012
    • 21

    #1

    Vraag over indeling kweekruimte

    Korting op 420shop
    Heb een schuin hok van 1,50 x 0,90 en hoogte 1,70 naar 1,20 hoe kan ik dit het beste doen met de lampen.
    En hoeveel planten max?? BVD
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Vraag over indeling kweekruimte

    Het maakt nogal wat uit op je hok 1,50 diep of 1.50 breed is.

    Comment

    • loekabanjo
      Stoner
      • Mar 2012
      • 21

      #3
      Re: Vraag over indeling kweekruimte

      sorry,hok is als je ervoor staat 1,50 breed en 0,90 diep en hoogte van links naar rechts is 1,70 naar 1.20

      ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:37 ----------

      en ingang is aan de lage kopse kant,heb al veel gelezen op de forums,maar soms kan teveel aan info ook verwarrend zijn,hahah
      alvast bedankt voor jullie reacties!!

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: Vraag over indeling kweekruimte

        een 400 watter beschijnt 1 meter diep bij 70cm breed,2 van die en je vult de ruimte goed op.hij mag er 40 cm boven hangen.dus indica soort nemen,niet te lang voorgroeien en dan toppen,en dan de bloei in.11 litter pot vierkant is 25 bij 25 cm dus reken maar uit.

        Comment

        • loekabanjo
          Stoner
          • Mar 2012
          • 21

          #5
          Re: Vraag over indeling kweekruimte

          en dan zoon greenpower lamp om bredere planten te krijgen??

          Comment

          • loekabanjo
            Stoner
            • Mar 2012
            • 21

            #6
            Re: Vraag over indeling kweekruimte

            Ben er inmiddels aardig uit van hoe wat waar,kost een beetje tijd om te lezen,maar daar heb je ook wat voor.Dat moet nog blijken,maar ga dankzij oa deze site niet geheel onbeslagen ten ijs,Mijn dank hiervoor.

            Comment

            • RollUp
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2011
              • 1445

              #7
              Re: Vraag over indeling kweekruimte

              Al gedacht aan een cooltube, neem aan dat je op zolder zit?
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

              Comment

              • loekabanjo
                Stoner
                • Mar 2012
                • 21

                #8
                Re: Vraag over indeling kweekruimte

                ja,op zolder,denk je dat het te warm word dan?

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Vraag over indeling kweekruimte

                  Zolang het onder de 30 graden blijft is het niet te warm.
                  's Zomers is het hier op zolder weleens een stuk warmer, zonder 400W kachel.
                  Vooral de ventilatie is belangrijk. Zorg dat je lucht van buiten aan kunt zuigen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • loekabanjo
                    Stoner
                    • Mar 2012
                    • 21

                    #10
                    Re: Vraag over indeling kweekruimte

                    die mogelijkheid heb ik wel,en winters zou ik evt de centrale afzuiging erin kunnen blazen,ivm de kou,goeie optie toch?

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Vraag over indeling kweekruimte

                      Yep. 30 Graden is wel echt de grens binnen, zolang je daaronder kan blijven is er geen probleem vwb de max. temperatuur.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • loekabanjo
                        Stoner
                        • Mar 2012
                        • 21

                        #12
                        Re: Vraag over indeling kweekruimte

                        ok thx

                        Comment

                        • loekabanjo
                          Stoner
                          • Mar 2012
                          • 21

                          #13
                          Re: Vraag over indeling kweekruimte

                          Heb 1e kweekje gedaan 20 x k2,was leerzaam en erg leuk,allemaal vrij goed verlopen,ieder bedankt voor de tips!!

                          Comment

                          Bezig...