vergeten..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hydroenzo
    Retired
    • Mar 2012
    • 14

    #1

    vergeten..

    Korting op 420shop
    Hai allemaal,


    DOMDOMDOM

    Ben vergeten de normale lamp uit te doen terwijl de 12/12 cyclus donker was..
    Het is nu 2 uur donker geweest ipv 12uur

    Gaat dat problemen veroorzaken?
  • Joepje
    Expert Stoner
    Member
    • Feb 2012
    • 84

    #2
    Re: vergeten..

    voor een keertje zal dit waarschijnlijk echt niet uitmaken.

    Comment

    • kitefreak
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 131

      #3
      Re: vergeten..

      Niet te druk om maken en gewoon doorgaan met hetzelfde lichtschema. Zelf ook al wel eens meegemaakt, mss wel vaker dan 1x, maar nooit problemen van ondervonden. Het was gewoon een keer volle maan hahaha.
      No worry's!

      Greetz Kitefreak
      Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
      Blow it and you'll know it!!

      Comment

      • triplesix09
        Advanced Stoner
        Member
        • Jul 2010
        • 66

        #4
        Je kan ook je aantal donkere uren inhalen zal ook voor een keertje niks uit maken. Nooit problemen mee gehad

        Comment

        Bezig...