Automazar

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • straycat
    Retired
    • Apr 2012
    • 86

    #1

    Automazar

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    ben nog nieuw op dit forum, heb al aardig wat uurtjes opgevuld
    met het lezen van alle informatie hier op het forum.

    Ben een startende kweker, zoek het uitsluitend voor eigen gebruik te doen.
    Gisteren heb ik mijn tent besteld en hopelijk kan ik binnen een paar dagen aan de slag.
    Ik kon me overlaatst niet bedwingen en heb al enkele zaadjes gekocht.
    Heb enkele stuks gefeminizeerde Automazar zaden gekocht van Dutch passion.
    De autoflowers spreken me wel aan vanwege de geringe hoogte en de 'al bij al'
    makkelijke manier van kweken.
    om een klein idee te geven van mijn komende set-up:
    - secret jardin DR60II
    - 250W HPS
    - G-Tools Buisafzuiger 420m³
    - Rhino carbon Filter 425m³
    - 15cm ventilator

    Nu heb ik al veel kweekverslagen gelezen, maar ik vind op dit forum nauwelijks, tot geen ervaringen over de Automazar plant.
    Is die zo nieuw, of heb ik gewoon rommel gekocht?

    Alle ervaringen en kweektips voor de beoogde plant/set-up zijn welkom.
  • Joepje
    Expert Stoner
    Member
    • Feb 2012
    • 84

    #2
    Re: Automazar

    hallo, ik denk dat je het over autoflowers hebt? ik heb deze namelijk staan en ze zijn niet veel verschillend vergeleken met gewone plantjes. behalve dat ze autmatisch bloeien, ze kleiner zullen zijn en vaak kort bloeien

    Comment

    • straycat
      Retired
      • Apr 2012
      • 86

      #3
      Re: Automazar

      hoi joepje,
      de automazar is inderdaad een autoflower (kruising van afgaan en skunk).
      Over autoflowers heb ik al een schat aan info kunnen vinden, maar wou gewoon weten of iemand deze soort al heeft gekweekt en of ze er goede of slechte ervaringen over hebben.
      groet

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Automazar

        Automazar kan ik wel het één en ander over vinden hoor.
        Bijvoorbeeld hier.

        AutoMazar = Mazar x (Unknown Ruderalis x Unknown Indica)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • straycat
          Retired
          • Apr 2012
          • 86

          #5
          Re: Automazar

          Ben vandaag begonnen met het ontkiemen van de Automazar.
          Deze namiddag en ik ook alles gaan halen voor mijn tent-setup.
          Zal proberen een kweekverslagje te maken.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Automazar

            Zijn ze al boven ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • straycat
              Retired
              • Apr 2012
              • 86

              #7
              Re: Automazar

              Hoi QnQ, heb zonet een kweekverslag geopend in de "binnen kweken" sectie van het forum.
              Het verdere verloop zal ik daar neerpennen.

              Comment

              Bezig...