Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Co2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Co2

    Korting op 420shop
    Vandaag heb ik CO2 tabs gaan halen. Dit omdat ik mijn kamer niet zoveel kan voorzien van verse lucht.
    Ik heb ook gelezen dat je niet echt een overdosis aan CO2 kunt geven.
    De vraag is nu, mag je die CO2 al toedienen als het zaadje nog maar net in de aarde zit? (en er dus nog niets boven de aarde uitkomt)
    Ik vond niets over CO2 bij de planten, dus heb ik (alweer) in de vijverafdeling moeten neuzen Hopelijk werkt het ook met deze tabs.

    Greetzz

    #2
    @ Painkiller,

    Hoe bevallen deze tabs ? Denk eraan deze ook te gaan kopen.

    Iemand anders ervaring ermee ?

    En ik las in je verslag dat je de tabs had van Velda, maar nu ook nog eens besteld hebt bij No Mercy. Volgens mij zijn dit dezelfde tabs ? Velda maakt die toch voor No Mercy ?
    Last edited by Flip Hasjkip; 15 November 2008, 15:32. Reden: Had nog een vraagje....
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Ik heb andere tabs gekocht. Bij growshop alien. Ze zijn van "no mercy supply". Ik heb die gekocht om die specifiek voor planten zijn. Deze die hier staan zijn voor vijverplanten, en ik denk niet dat wietplant daar bij hoort
      De tabs voor vijverplanten heb ik nooit uitgetest, dus ik weet niet of die ook goed zijn. Ik weet niet of velda ze ook maakt voor no mercy.
      De tabs van "no mercy supply" zijn aangelengd met direct opneembaar magnesiumsulfaat, e.e.a. om magnesiumtekorten door extra groeisnelheid, voor te blijven.
      Last edited by Painkiller; 15 November 2008, 15:44.
      Greetzz

      Comment

      Bezig...
      X