eerste kweek voor mij

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ppplusww
    Retired
    • Apr 2012
    • 13

    #1

    eerste kweek voor mij

    Korting op 420shop
    goeiemiddag,
    ik ben gio en heb eergisteren 3 powerplant zaadjes geplant woensdag heb
    ik 2 white widow stekskes ik ga ze kweken onder tl lamp
    in een ruimte die konstant tussen 23 en 27 graden is.
    en ik heb hier iemand nodig die hier ervaring met heeft.
    mvg
  • diploide
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 152

    #2
    Re: eerste kweek voor mij

    Misschien iets duidelijker zijn waar je hulp bij nodig hebt en wat je setup (hoeveel lampen/wattage/afzuiging/etc) is.
    {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

    Comment

    Bezig...