Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ArjanKonincks
    Banned
    • Apr 2012
    • 1

    #1

    Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

    Korting op 420shop
    Ik ben op zoek naar een adres om samen een (mini)wietkwekerij(tje) op te zetten. Heb jij een ruimte of kamer vrij en kunnen wij hier een kweektent (bv 1.2 x 2.4 mtr) neerzetten, neem dan contact op. Ik heb alle kweekspullen en samen kopen we de plantjes.
    - Proef mogelijk (5 plantjes, toegestaan),
    - Geen diefstal van electra (want Eur 4000,- boete), ook niet nodig als klein (4 lampen a 600Watt = 2400 Watt (1KW=0,27Eur)Eur 0.65/u x 12 uur p dag x 70 dagen = Eur 544,- (wordt betaald uit opbrengst)
    - Ik boor geen gaten in muren, geen rommelige electrakabels
    - Verwacht ca X Eur per 80 dagen
    - Omgeving
    - 50/50 verdeling (open en alles samen geen bezwaar)
    - Er wordt alarm alsmede camera geplaatst tbv diefstal, spanningsval, brand en waterlekkage
    groet,
    Arjan
    Last edited by ceBep; 9 April 2012, 16:06. Reden: info verwijderd
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #2
    Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

    Volgens mij, wat je nu doet, mag niet op dit forum.. want je klinkt nogal commercieel..

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #3
      Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

      Leuk b0riis dat je hem op zijn rechten/ plichten wijst, maar ik heb liever dat je het forum in bescherming neemt en het meldt aan de crew.

      Zoals je ziet heeft elke mededeling van zulke gasten die de regels met voeten treden geen recht van bestaan, dus bespaar je de moeite en doe ons liever een plezier en help ons deze gasten te weren (door het icoontje te klikken!)

      M.v.g.
      vale.

      Comment

      • b0riis
        Banned
        • Jul 2011
        • 1280

        #4
        Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

        Vale, had ik al gedaan hoor
        1-0 Voor B0riis
        Joke ^^

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

          Hier is geen melding in de crew-sectie binnen gekomen.
          Zal wel genegeerd zijn doordat ik ingegrepen had; 2-0 voor vale

          Comment

          • b0riis
            Banned
            • Jul 2011
            • 1280

            #6
            Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

            Wtf ik had toch echt gelijk na me post gereport hooor
            Pff valsspeler!
            Ik geef me over, en als troostprijs ga ik even een lekker jointje roken

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

              Enjoy

              Comment

              • tumble trimmert
                Banned
                • Mar 2010
                • 3610

                #8
                Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

                denk dat die gast 1 april lid is geworden hier

                Comment

                • Goudeerlijk
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 796

                  #9
                  Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

                  1 april kikker in je bil

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: Kweekspullen te leen / samenwerking gevraagd

                    Registratie op: 9th April 2012
                    Dus geen 1 april mopje..... zou je ook kunnen zien aan het feit dat ie gebanned is

                    Comment

                    Bezig...