Iemand bekend met deze lampen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Iemand bekend met deze lampen?

    Je hebt meer aan een TNeon setje.
    Dat ledpaneeltje is ook maar 15W dus als standalone gaat daar weinig wiet onder vandaan komen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Nelago
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Aug 2011
      • 15

      #17
      Re: Iemand bekend met deze lampen?

      als je toch al met led gaat werk raad ik je aan een stuk meer watt te pakken 15 w is gewoonweg te weinig.. je gaat er daan heel veel van deze nodig hebben wil je een beetje een redelijk resultaat.
      ik zelf gebruik de 234w van dutch headshop waarvan als het goed is een linkje ergens bovenaan het forum staat.
      Last edited by Nelago; 16 April 2012, 11:59. Reden: woordje vergeten

      Comment

      • OTTOnl
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Apr 2012
        • 6

        #18
        Re: Iemand bekend met deze lampen?

        iemand bekent met deze lampen of is dat rozooi is namelijk voor micro kweek http://www.led-groeilampenshop.nl/15...el-p-1460.html wou er dan nog 1 a 2 tornado's bijhangen

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #19
          Re: Iemand bekend met deze lampen?

          Kijk eens op de site van 123tuintechniek in de rubriek lampen. Daar staat hoe die onderneming over ledlampen denkt. En ze hebben nog gelijk ook. De lampen die enigszins voldoen hebben een veel breder spectrum met meer dan 10 golflengten. Enkele honderden euro's moet je er dan wel voor over hebben, want ze zijn goed aan de prijs.

          Comment

          • OTTOnl
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Apr 2012
            • 6

            #20
            Re: Iemand bekend met deze lampen?

            ja je leest zoveel denk ook dat na wat verder lezen led toch niet echt wat is tenzij je grote beurs hebt. ben nu aan het denken om de t neon maar moet effe kijken of dat allemaal past is maar 70 x40 x50 HxBxL en is maar voor wat te experimenteren voor als ik straks wat groter zit en tentje of kast kan pakken

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: Iemand bekend met deze lampen?

              TNeon afmetingen (LxBxH) :

              2x 36W : 43x24x8
              2x 55W : 57x24x8
              2x 75W : 62x24x8

              Je kunt er 3 verschillende soorten buisjes voor kopen, voor stek, groei en bloei.

              tneon.JPG
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Vadertje
                Special member
                Lucky Member
                • Jun 2011
                • 847

                #22
                Re: Iemand bekend met deze lampen?

                ik gebruik de 2x55 ma heb der 2 van dus gebruik 4x55watt

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ia-Haze/page22 me verslagje
                sigpic

                Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #23
                  Re: Iemand bekend met deze lampen?

                  Ja die hadden we niet gemist met al dat gespam hoor.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...