Is het normaal?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Painkiller
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 116

    #1

    Is het normaal?

    Korting op 420shop
    Vrijdagnacht heb ik mijn 5 zaadjes laten ontkiemen. Zaterdagnacht kon ik er al 2 planten, en zondagnacht nog eens 2. (De laaste nog steeds niet )
    Het eerst gepotte zaadje stak vandaag zijn kopje boven aarde
    Nou is de vraag of het normaal is dat ze zo wat krom groeit :p

    Greetzz
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Is geen probleem komt vanzelf in orde.

    Grtz.

    Comment

    • Painkiller
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 116

      #3
      Dat gebeurde behoorlijk vlug Het is ook al een stukje gegroeid. Ik wist niet dat dit zo vlug ging



      De 2de kwam ook boven aarde, en is zich nu ook aan het rechttrekken



      Ook heb ik de lamp net een 5tal centimeter lager gehangen.
      Greetzz

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Geduld is een schone zaak

        Grtz

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #5
          hey maak jij je aarde zeiknat met water ??/

          want zo lijkt het er wel op want te veel water beinvloed dfe groei van je wortelen,

          als je bijv wat minder water doet dan gaan je wortels zoeken naar het water en breiden de wortels zich sneller uit

          Comment

          • Painkiller
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 116

            #6
            Ik had wat water verneveld bovenaan de aarde. De rest heb ik toegevoegd in het schaaltje onder de pot. Nu stop ik wel ff met water geven, ik denk dat ze voorlopig nog genoeg reserve hebben.
            Ik had hier al ergens gelezen dat je niet teveel water mag geven, maar goed, bedankt om het te zeggen
            Greetzz

            Comment

            Bezig...