Re: plant grootbrengen onder zeer basis omstandigheden...
Daar zit je dus fout. Afzuiging is om de warmte kwijt te raken en de lucht te verversen. Dit moet 24/7
Maar alles was al in de 1e reactie van WeedoHolic gezegd.
Apart dat je een vraag stelt, er dus niets vanaf weet, en dan het antwoord in twijfel trekt.
Ik zeg "DOEN!"
Daar zit je dus fout. Afzuiging is om de warmte kwijt te raken en de lucht te verversen. Dit moet 24/7
Maar alles was al in de 1e reactie van WeedoHolic gezegd.
Apart dat je een vraag stelt, er dus niets vanaf weet, en dan het antwoord in twijfel trekt.
Ik zeg "DOEN!"





Comment