Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
(kom zelf uit halverwege holland he ken daar geen winkels maar volgens mij heb je hier wat aan.
sectie spaarlampen, hebben zelfs spectrum kleuren waaier en wattage + lumen vergelijker. kan niet beter
toch.)
De meeste mensen hebben zo'n draagbaar tuigje, wat in de volksmond telefoon heet. Als je kunt lezen, dan kun je in de telefoongids lampenwinkels in de buurt vinden. Als je ook nog kunt praten, kun je met behulp van je mobiele telefoon die lampenwinkles bellen en de vraag stellen of ze tornadolampen verkopen. Mocht je dit niet begrijpen dan ben ik bereid deze reactie nader toe te lichten.
Wat ik dus ni snap is dat je als nieuweling natuurlijk op je foute mag gewezen worde op het forum maar het feit dat iedereen het met sarcasme zegt is me toch iets te ver
Wat ik niet snap, is dat je niet voldoende zelfredzaamheid bezit en zo'n onnodige (ik had bijna "onnozele" geschreven) vraag stelt. Als mijn kinderen mij die vraag zouden stellen, zou ik denken dat ze ter plaatse krankzinnig zijn geworden.
even neutraal zonder sarcasme dan. ik heb je voorzien van de informatie op je vraag,
maar laten we eerlijk zijn. Waar je een lampen winkel vind? is niet de vraag
waar de meesten hier op wachten op dit forum. lampen zijn overal te koop.
elke bouwmarkt, zelfs supermarkten verkopen ze. dus je vraag is of uit de lucht gegrepen.
of misplaatst, aan jou de keus. en een beetje humor mag dan toch wel. zie deze vraag pas
voor de honderdste keer en ik ben nog geen 2 maanden lid.
maar geen probleem, ik wens je veel succes en laat ook wat horen als alles staat.
dan krijg je denk ik leukere reacties en tips dan wanneer je vraagt waar een lampenwinkel
is.
(ik draai er nog 1 worden we rustiggggg)
---------- Post added at 10:35 ---------- Previous post was at 10:32 ----------
@xtreme
hahaha ik heb mijn "tuigje" al 5 jaar niet meer.
schijn je stress van te krijgen omdat je dan niet meer denkt, of iets met radiowaves ofzo
Als je niet naar een bouwmark wilt gaan kan je nog altijd blokker Belgiƫ kijken hebben een site die je ook precies laten zien of er eentje in de buurt van je woonplaats is. Succes met het vinden van je lamp.
Comment