waar toppen?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: waar toppen?
Nog zo'n vraag die al 100 keer gesteld is
Ge topt waar ge wilt he. Met een scherp mes. Ge ziet zelf wat er van voort komt. Wat je wegsnijdt groeit niet meer voort, wat er nog over blijft wel. Hoe verder naar onder, des te groter de wonde en des te moeilijker het geneest. Dus meestal snijdt ge het bovenste stuk weg, op een manier dat ge duidelijk ziet dat de kop er vanaf is, onder de eerst deftig zichtbare blaadjes.
Comment
-
Re: waar toppen?
Gelukkig is er nu een topic over Beo, dan kun je het vinden als je de "search" gebruikt.
Toppen = top-er-af-knippen.
Plantjes worden dan breder, dus flink licht erop.
De bovenste zijtakjes nemen de taak van de hoofdstam over.Comment
-






Comment