BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zaad1982
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 48

    #1

    BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

    Korting op 420shop
    Hee mensen.

    Ik heb nu 3 X bigbang's geprobeerd en ja hoor 3 X zwaar mislukt.. elke keer vielen de bladeren er af.
    Nu heb ik 5 WW's voor het eerst gedaan en die zijn perfect, nog max 2 weekjes en dan knippen..

    Wat zijn jullie ervaringen met de BIGBANG
  • cplifj
    Banned
    • Jun 2011
    • 608

    #2
    Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

    bigbang van greenhouse? hermagevoelig, slappe wiet. niks bijzonders.

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #3
      Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

      Reagerende op je Greenhouse commentaar zonder de vermelding van de breeder van de TS:

      Gemiddelde THC: 19.8%
      CBD: 0.12%
      CBN: 0.28%

      Slap?
      De 15% overstijgende BB is dan wel een verboden plantje mocht de Regering het doorzetten....

      Voor de TS:
      Jouw ervaring met de BB is niet kenmerkend voor de plant, wij weten niet wat jij ermee uitgespookt hebt zonder verdere info, beetje krom vind ik het....

      Mocht je een shop/breeder hebben die je niet bevalt zie ik het toch liever met harde bewijzen die je verhaal staven!
      Last edited by ceBep; 20 April 2012, 21:01.

      Comment

      • mister frank
        Retired
        • Nov 2009
        • 785

        #4
        Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

        al zoveel goeie commentaar van geleze lijkt me straf en eerder een beginnersfout denk ik dan?

        Comment

        • zaad1982
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2011
          • 48

          #5
          Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

          En waarom voel jij je meteen aangevallen??

          ja de BB zijn van greenhouse
          heb niks gek mee gedaan, vind het wel gek dat ze 3 X achter elkaar mislukt zijn en de WW die ik nu heb zijn perfect.

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

            Ik voel me niet aangevallen, maar vragen om reacties met weinig info van jezelf vraagt om een actie.
            Als jij nu eens netjes alle feiten opsomt en dan vraagt om een mening van anderen zonder dat er geraden moet worden wat jij ermee uitgevreten hebt en welke breeder je had... dat is aanvallen?
            Je reactie op mijn bericht noem ik een snoekduik naar een prooi... dus voel jij je aan gevallen?

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

              En................ik vind hem prima, en buiten redelijk.
              Ook een goede medi wiet.

              Dus...............Ik had bij een aantal teelten geen problemen, ze lust best een vrij hoge EC. Liefst NPK 3:1:5 of zo.

              En de ouders geven ook geen aanleiding tot achterdocht: http://en.seedfinder.eu/strain-info/...n_House_Seeds/

              Dus om op je eerste vraag terug te komen, jep, het ligt aan jou.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • cplifj
                Banned
                • Jun 2011
                • 608

                #8
                Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                achja, smaken verschillen , cs weed rookt ook en trekt in feite ook op niks.
                voor mij zijn er veel lekkerder dingen om te roken dan bigbang met al die fancy % die worden opgegeven.

                Comment

                • Silas
                  Admin
                  Lucky MemberModeratorAdmin
                  • Sep 2009
                  • 1272

                  #9
                  Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                  Ik heb BB gekweekt en ik wil benadrukken dat dit echt een medi-wiet soort is met een minimun aan THC, maar zeker effectief voor medische gebruikers.

                  Voor de ervaren roker ben ik het eens met cpilfj. Het ziet er aardig uit, maar rookt voor geen meter.
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  ?
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                    Als de bladeren van je plantje af vallen doe je echt wel iets niet goed, dat ligt niet aan de soort.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • merientje
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 155

                      #11
                      Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                      ik vind mijn big bang heerlijk smaken en t zijn harde toppen met behoorlijk wat thc.

                      enige nadeel is dat ik toprot kreeg in een top. heb 1 a 2 weken te vroeg geoogst. en toch prima wietje hoor.
                      sigpic

                      Comment

                      • zaad1982
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jul 2011
                        • 48

                        #12
                        Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                        Oorspronkelijk geplaatst door vale
                        Ik voel me niet aangevallen, maar vragen om reacties met weinig info van jezelf vraagt om een actie.
                        Als jij nu eens netjes alle feiten opsomt en dan vraagt om een mening van anderen zonder dat er geraden moet worden wat jij ermee uitgevreten hebt en welke breeder je had... dat is aanvallen?
                        Je reactie op mijn bericht noem ik een snoekduik naar een prooi... dus voel jij je aan gevallen?
                        Ik hoef geen feitjes op te sommen, mijn vraag was duidelijk. daar heb je niet mijn kweekfeitjes voor nodig.
                        ALs ik lees dat anderen het wel goed hebben gedaan, dan is het duidelijk dat het aan mij ligt.

                        En voor de rest smaken verschillen, als iemand zegt dat het een slappe wietje is dan snap ik niet waarom jij meteen als een dolle gaat copie/ paste..........

                        p.s. ik voel me niet aangevallen, ik reageer alleen op jouw vreemde manier van reageren.
                        Laters

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #13
                          Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                          Doe normaal joh, 't is niet mijn schuld dat je je BB hebt vernacheld.....vragen zonder info geven is als zonder kloten naar de hoeren gaan.

                          Comment

                          • zaad1982
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2011
                            • 48

                            #14
                            Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                            Moeilijk he, begrijpend lezen
                            Last edited by ceBep; 22 April 2012, 19:41. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #15
                              Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                              Moeilijk hè, berichten te onderscheiden

                              Comment

                              Bezig...