Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu nog beginnen met kweek op de vensterbank?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nu nog beginnen met kweek op de vensterbank?

    Korting op 420shop
    Heeft het nog nut om een plant beginnen te kweken op de vensterbank? Ben nog niet begonnen met ontkiemen.

    Groet

    #2
    niet heel verstandig om te doen.

    Zoals je op deze site kan zien http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weers...sondergang.htm is de zon nog maar 12 uur op, dat is de bloeicyclus. Dat betekend dat een ontkiemd zaadje amper gaat groeien, maar zijn energie vooral in de bloei gaat steken. Daardoor wordt je plantje niet heel groot, weinig wortels en weinig blad. Daardoor kan hij minder voeding en zon opnemen. Dat geeft weinig opbrengst. Ik zou het wat professioneler aanpakken .

    Maar ja, dat is mijn mening

    Greetz,
    Micks

    Comment


      #3
      Oke bedankt, ik wacht nog even wat meer meningen af, en anders begin ik volgend jaar gewoon weer met vers zonlicht

      Comment


        #4
        Als eerste kweek is het misschien wel leuk, om gewoon te proberen?

        Greetz,
        Micks

        Comment


          #5
          Er staan al 2 andere planten op me vensterbank die aardig groot zijn en mooi in de bloei staan. Misschien ken ik beter hier mee door gaan en volgend jaar met de nieuwe zaden

          Comment


            #6
            Om nu nog te beginnen houdt inderdaad niet veel uit. De reden is zoals hier al gemeld is, het is nu zo'n 12 uur licht en 12 uur donker, wat inderdaad inhoud dat ze gaan bloeien.

            Als je nu nog plantjes voor de vensterbank gaan zetten, zullen ze zo snel mogelijk gaan bloeien. Maar met het weer nu, weinig zon e.d. denk ik niet dat je er iets van af haalt
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            Bezig...
            X