Slappe plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • joba
    Advanced Stoner
    • Mar 2012
    • 63

    #1

    Slappe plant

    Korting op 420shop
    Mijn plantjes (het zijn er 2) zijn nu ongeveer 15-20 cm hoog, maar de steel is heel dun en ze vallen om. Weet iemand misschien waar dat aan ligt? Ik heb ze gewoon in universele potgrond gedaan. Ik onder steun ze nu nog met een stokje en een touwtje.

    Ik heb ze nu nog op de vensterbank staan, vandaar dat ik ook bij binnenwiet vragen kijk, maar binnenkort wil ik ze buiten zetten.

    Gr Joba
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Slappe plant

    te weinig licht, gaan ze strekken en naaien ze om.
    herpotten, dieper ingraven en direct naar buiten of fatsoenlijke lamp kopen..

    Suc6 en Smookse

    Comment

    • joba
      Advanced Stoner
      • Mar 2012
      • 63

      #3
      Re: Slappe plant

      Is het al warm genoeg dan? Om de planten buiten te zetten?

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: Slappe plant

        Nee, planten zijn miljarden jaren geleden gemaakt voor binnen onder kunstlicht..

        Suc6 en Smookse.

        Comment

        • joba
          Advanced Stoner
          • Mar 2012
          • 63

          #5
          Re: Slappe plant

          ja dus

          Comment

          Bezig...