Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rare start van bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rare start van bloei

    Korting op 420shop
    Ik hoop dat er iemand is die mij kan voort helpen. Nadat mijn lowryder #1 laten zien heeft dat het een vrouwtje was, heb ik een week later bloeivoeding van hesi toegevoegt. Dat was op week 5. Nu is ze week 6 in gegaan maar niet zo goed. Zou niet weten wat ermee scheelt heb al vanalles geprobeert. Hoop dat ik kan rekenen op jullie ervaring. Hier heb je dan enkele fotos. Moet ook zeggen heb nog een 2de staan, net zelfde kweek mee gedaan en die is super gezond: WP_000104.jpgWP_000102.jpgWP_000103.jpg

    heb ook al minder voeding gegeven maar zonder enig resultaat.
    Last edited by ceBep; 22 April 2012, 19:40. Reden: dubbelposten

    #2
    Re: rare start van bloei

    Beetje veel vant goeie

    Comment


      #3
      Re: rare start van bloei

      ok mensen hieris nog eens een update na een week. Ze zijn beide nu 6 weken oud (Lowryder #1), gaan hun 7de week in. Volgens het dooske van vision seeds zouden ze binnen 2 weken klaar moeten zijn --> geloof ik niks van maja.... degene met overvoeding heeft nu een week alleen water gehad, de andere een heel klein beetje bloei voeding. Ze meten beide 52cm. Niet teveel want had ook al de eerste tekenen van overvoeding (gele puntjes etc.) hier een groepsfoto: WP_000115.jpg
      dit is de plant met teveel overvoeding + verbrandt (is probleem plantje): WP_000113.jpgWP_000118.jpgWP_000105.jpg
      Dit is degene die super gezond is: WP_000107.jpgWP_000112.jpgWP_000117.jpg

      Comment


        #4
        Re: rare start van bloei

        oppasseen met je voeding, en zoveel mogelijk groen houden, zal wel goed komen ;^)
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: rare start van bloei

          Ok nu zijn ze op het moment 7 weken oud.(gekweekt volgens hesi lijn op potgrond van aveve, en steeds spa blauw, zijn ook ontkiemt met bakje en booster van plagron)
          WP_000130.jpgWP_000137.jpg
          Heb sinds het begin van de kweek altijd problemen met 1 plantje gehad, maar toch blijft ze doorgaan, ze is ook 2 cm groter.
          Ze meet 66cm.
          Hier zijn een paar fotos:WP_000134.jpgWP_000143.jpgWP_000144.jpg
          Dan hebben we nog de"gezonde". Maar lichte over voeding enz.:
          WP_000132.jpgWP_000138.jpgWP_000141.jpgWP_000142.jpgWP_000145.jpgWP_000146.jpg
          Zoals jullie zien scheelt er ook vanalles met de plantjes kunnen julie zeggen wat zoal en wat ik er eventueel aan kan doen. zou toch nog een geslaagde oogst willen hebben. hoelang nog denken jullie en hoeveel schat je. Hoop dat hier meer mensen iets aan gaan hebben. groetjes en alvast bedankt.

          Comment


            #6
            Re: rare start van bloei

            Lijkt me wat veel vant goeie gehad te hebben

            Comment


              #7
              Re: rare start van bloei

              teveel van het goede ja en met name de groei periode, lijkt me dat ze niet echt goed de bloei zijn.
              zodra de topjes duimdikte hebben bloeit ze goed.

              Comment


                #8
                Re: rare start van bloei

                Johanmarie dank u ik kan het plaatsen wat ge zegt.
                Klopt als een bus

                Comment


                  #9
                  Re: rare start van bloei

                  Je zit teveel aan de lollies en popcorn vermoed ik

                  Die plant is nog lang niet klaar en is pas het in bloei , ja ik weet het op het zakje staat klaar na 8 weken nou je ben gefopt want dit gaat zeker nog 4 weken duren als het niet langer is


                  Als je plant er zo uit ziet is hij klaar voor oogst
                  Last edited by belladonna; 8 May 2012, 09:57.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: rare start van bloei

                    hey lowryderke,

                    welke potgrond heb je?
                    ben namelijk op zoek naar een goede grond ,luchtig met niet "te" veel voeding.
                    bestellen online is moeilijk en heb geen zin om de eerst komende tijd een grensje te doen voor grond.
                    mocht ik zelf iets tegen komen laat ik het weten.


                    suc6 met je juffers.


                    g-fumes

                    Comment


                      #11
                      Re: rare start van bloei

                      heb gewone universele potgrand van aveve gebruikt werkt best wel goed.
                      hier nog eens een update week 8:
                      goei plant:WP_000153.jpgWP_000154.jpg
                      de slechte gisteren lollipopping gedaan is test want was toch al slecht: WP_000155.jpgWP_000156.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: rare start van bloei

                        Mooie planten hoor maar zie mijn post hier boven dan kan je zien wanneer ze klaar zijn
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: rare start van bloei

                          Kaliumgebrek!

                          Comment


                            #14
                            Re: rare start van bloei

                            Krijgen nogtans hesi lijn

                            Comment


                              #15
                              Re: rare start van bloei

                              gebruik ook hesi maar dat wil volgens mij niets zeggen welke lijn je gebruikt, als je plant iets tekort komt dan laat ze dat merken en is het de bedoeling dat gebrek op te vangen en op te lossen zodat de plant 100% gezond blijft trouwens als ik je eerste post lees dan zeg je dat je eens je het geslacht zag van je plantjes pas een week later begonnen bent met bloeivoeding, dus staat je plantje nu al een week met tekorten volgens mij, als je het geslacht ziet van je plantje dan moest je eigenlijk al bloeivoeding aan het geven zijn toch???
                              Last edited by Medical-Spliff; 8 May 2012, 10:47.
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment

                              Bezig...
                              X