Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Resultaat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Resultaat?

    Korting op 420shop
    Kun je aan je gedroogde topjes zien (kleur, densiteit, volume,...) wat je eventueel misdaan hebt tijdens het kweekproces? Tekorten ofzo...
    Greetz

    #2
    ik ben ook benieuwd of je dat kan zien.

    Comment


      #3
      ik denk dat het zintuig ruiken er ook wel bij kan ,, bij sommige ruik je gewoon dat er iets mis is gegaan.... zoals dat bijv wiet naar gras ruikt

      Comment


        #4
        ja en proeven kun je ook aan t lijstje toevoegen,

        Comment


          #5
          kleur, densiteit, volume zijn allemaal dingen die per soort verschillen.

          Als je een tijdje met een soort kweekt ga je vanzelf de verschillen zien. Ervaring in de kweek is erg belangrijk.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
            ik denk dat het zintuig ruiken er ook wel bij kan ,, bij sommige ruik je gewoon dat er iets mis is gegaan.... zoals dat bijv wiet naar gras ruikt

            dit heb ik mijn weed ruik helemaal niet naar weed maar naar gras,.... volledig mislukt.

            ik kon de ruik niet thuisbrengen maar nu ik jou post lees is dit het juiste antwoord.

            gooner,

            Comment


              #7
              Bij valt het nog mee, geur goed, kleur goed, smaak goed, effect zeker goed. Maar enkel de topjes zijn totaal niet compact. De topjes staan helemaal open. Dus naar opbrengst toe is het wel jammer. Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen. (Skunk 11)
              Greetz

              Comment


                #8
                De gras reuk zal verdwijnen naarmate je wiet droger word. Sommige soorten hebben deze indringende gras geur altijd in het begin.

                Grtz

                Comment

                Bezig...
                X