Aftellen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Joepje
    Expert Stoner
    Member
    • Feb 2012
    • 84

    #1

    Aftellen

    Korting op 420shop
    omdat het mijn eerste kweek is,zou ik graag wat hulp krijgen van de ervaren oogsters. mijn autoflower northern light is nu op dag 40 (bijna 7e week klaar) en ik vroeg me af wanneer ik kan plannen te oogsten, wanneer ik moet gaan spoelen, etc. elke hulp is welkom. hier wat fototjes.

    op de website waarvan ik ze gekocht hebben zeggen ze 7 weken, maar volgensmij lag het gemiddelde bij NL op 8 weken.

    bloei dag 39 (1).jpgbloei dag 39 (7).jpgbloei dag 39 (5).jpg
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Aftellen

    Denk dat je nog wel ff mag maar is moeilijk te zien op foto's.
    Ziet er overigens wel verdomd goed uit voor 1e keer dus chapeau!

    Suc6 en Smookse

    Comment

    • Joepje
      Expert Stoner
      Member
      • Feb 2012
      • 84

      #3
      Re: Aftellen

      krijg ik toch nog een beetje waardering voor mn kunsten

      ja bedant, het zit nu voor mijn gevoel tussen de wit en bruin in, het verkleurd wel al langzaam.
      ik zal over een paar dagen nog een foto plaatsen en dan met beter licht. nu net om 9 uur gemaakt met de flitser dus zal wel lastiger te zien zijn

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: Aftellen

        kijk of er zo'n bloempje op je fototoestel zit, das macro foto's maken.

        Kwam ik zelf heul veul te laat achter trouwes..

        Comment

        • Joepje
          Expert Stoner
          Member
          • Feb 2012
          • 84

          #5
          Re: Aftellen

          heb geloof ik zoon cannon speigelreflex (van me ma) en daar zit het idd op. maar dan gaat de flits automatisch aan, en alleen als ik hem op no-flits zet kan ik zonder flits foto's maken. maar met flits is het moeilijker te zien dan krijg je hetzelfde als die 3e foto

          Comment

          • Blani
            Ultra Grower
            • Jun 2011
            • 2004

            #6
            Re: Aftellen

            Ze kunnen nog wel een weekje hebben, misschien wel twee.

            Maar je kan natuurlijk altijd een testtopje afknippen en snel drogen. Ik ken het gevoel van niet kunnen wachten.

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Aftellen

              week of 2 misschien zelfs 3 denk ik.

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Aftellen

                Ik gok nog 3 A 4 weken hij zal nu alleen nog maar dikker en voller gaan worden mooie plant hoor
                God was never on your side..

                Comment

                • Buizerd
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 1161

                  #9
                  Re: Aftellen

                  Mooie top inderdaad, interessante AF.

                  Comment

                  • Joepje
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Feb 2012
                    • 84

                    #10
                    Re: Aftellen

                    bedankt voor de tips veel verschil in tijd, hoeveel dagen ligt er tussen het verschil van net net kunnen oogsten en te laat oogsten?
                    zal als week 8 afgelopen is een nieuw foto'tje plaaten.
                    ze is trouwens net 100 cm

                    Comment

                    • Joepje
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Feb 2012
                      • 84

                      #11
                      Re: Aftellen

                      hee een updateje, het is nu dag 45. ik heb haar vandaag geklief, en met succes. nu wachten op resultaat. ik heb weer wat foto's gemaakt en ik denk dat het nu beter zichtbaar is. ik wil wel graag een meer high dan stoned effect krijgen van mn plantje dus liever eerder dan later oogsten zegmaar...
                      hier de foto's
                      bloei dag 45 (2).jpgbloei dag 45 (4).jpgklieven (1).jpg
                      zoals je kan zien nu zijn de bruine haartjes al aardig aanwezig.
                      ik geef vanaf vandaag alleen nog maar water.
                      laat maar weten wat jullie er van vinden!

                      gr joep

                      Comment

                      • johanmarie
                        Senior Stoner
                        Member
                        • May 2012
                        • 47

                        #12
                        Re: Aftellen

                        zolang er geen rot is kan die nog wel maar pas op het kan heel vlug gaan.
                        verders echt top plantjes ,goed werk

                        Comment

                        • b0riis
                          Banned
                          • Jul 2011
                          • 1280

                          #13
                          Re: Aftellen

                          Mooi man!

                          Comment

                          • small
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 322

                            #14
                            Re: Aftellen

                            Whoow ziet er goed uit man,
                            Heb je ook gewerkt met voeding en zo?

                            groetjes
                            One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                            Comment

                            • Joepje
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Feb 2012
                              • 84

                              #15
                              Re: Aftellen

                              ben pas voeding gaan geven toen ze in de bloei stonden, omdat ze toch een voedseltekort kregen. en wat pk 13-14 erbij verder niks

                              Comment

                              Bezig...