vrouwtje of mannetje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Franko34
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2010
    • 69

    #1

    vrouwtje of mannetje

    Korting op 420shop
    Hoi,

    ik heb even een beginners vraag. Ik heb hier een plant van zo'n 2/3 weken oud. ik kan ff niet goed helder krijgen of dit een mannetje of vrouwtje is. ik heb alleen nog maar vrouwtjes in m'n handen gehad en deze ziet er anders uit. zie de foto

    kortom eenvoudige vraag (voor jullie dan waarschijnlijk) is dit een man of vrouw


    IMAG0537.jpg

    groet Frank
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Re: vrouwtje of mannetje

    Hoi Frank, tis een mannetje , kun je zien aan de balletjes!!

    Comment

    • Franko34
      Advanced Stoner
      Member
      • Nov 2010
      • 69

      #3
      Re: vrouwtje of mannetje

      Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel
      Hoi Frank, tis een mannetje , kun je zien aan de balletjes!!
      Dus toch....jammer hoor want hij groeit erg mooi met veel blad en vertakkingen (iets waarvan ik dacht dat mannetjes dat niet hadden) helaas...

      dan maar weer een nieuwe de grond in en even feminished seed halen.

      groet en bedankt

      Comment

      • mich860819
        Retired
        • May 2012
        • 2

        #4
        Re: vrouwtje of mannetje

        CIMG3044.jpgis dit een mannetje of een vrouwtje?

        Comment

        • Joepje
          Expert Stoner
          Member
          • Feb 2012
          • 84

          #5
          Re: vrouwtje of mannetje

          duidelijk een mannetje

          Comment

          • b0riis
            Banned
            • Jul 2011
            • 1280

            #6
            Re: vrouwtje of mannetje

            Dat kan je zien door die kleine balletjes, vrouwtjes hebben meer haartjes of sprietjes maar net hoe je het wil noemen
            Okselhaar of okselballen

            Comment

            • Thegrower92
              Retired
              • Apr 2012
              • 14

              #7
              Re: vrouwtje of mannetje

              zo klaar als water! mannetje!

              Comment

              • small
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 322

                #8
                Re: vrouwtje of mannetje

                haha een heeel duidelijk mannetje, bale he?
                One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                Comment

                • tonymontana89
                  Retired
                  • Apr 2012
                  • 1

                  #9
                  Re: vrouwtje of mannetje

                  Hey iedereen

                  Ik ben nieuw op dit forum en weet niet of deze reactie hier op de juiste plek staat...

                  Nu is mijn vraag kan iemand mij vertellen ofdat de verdikkingen (op de hoofdstam) steeds waar er een zijtakje groeit wijst op een mannelijke plant of naar iets anders verwijst...Hieronder een voorbeeld van mijn amnesia plant die deze verdikkingen op de stam heeft. De andere planten (amnesia en Powerplanten hebben deze verdikkingen niet) daarmee dat ik graag zou weten op wat dit zou kunnen wijzen. (plant staat 3weken 12/12 onder led) andere planten maken al mooi bloemen aan maar deze (nog) niets...

                  Alvast heel erg bedankt

                  Groetjes


                  080520121796kopie.jpg080520121797.jpg

                  Comment

                  • Mauricejunky
                    Banned
                    • Apr 2012
                    • 24

                    #10
                    Re: vrouwtje of mannetje

                    tot nu toe is het nog een vrouwtje tony

                    Comment

                    • Sjarel
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Feb 2012
                      • 35

                      #11
                      Re: vrouwtje of mannetje

                      hoi vanaf hoeveel weken begin je die ballen of oksel haartjes te zien ?

                      Comment

                      Bezig...