geen toppen ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • afghankush
    Stoner
    Member
    • May 2012
    • 20

    #1

    geen toppen ??

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    ik ben dus sinds kort lid bij jointjedraaien maar ondaks dit, ben ik altijd actief geweest met lezen.

    nu heb ik dus een probleempje...

    ik zit in de 3de week en 3 dagen in de bloei maar tot heden zijn er geen toppen gevormd.

    kan iemand mij vertellen hoe dit komt?

    heb een 600 watt lamp met powerplants.... ( het scheen makkelijk te zijn zeiden ze bij de growshops )


    alle advies welkom
    its all mine baby !
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Re: geen toppen ??

    Hoi Afgankush,

    Ik denk dat je misschien in 3eweek en 3 dagen GROEI, zit ipv in de bloei ?
    heb je ook foto's, waren het zaadjes of stekjes en welke tijden hanteer je?

    Comment

    • afghankush
      Stoner
      Member
      • May 2012
      • 20

      #3
      Re: geen toppen ??

      hey weedjewel...

      het waren stekjes... heb ze 2 weken in 16/8 gehad
      en sinds 3 weken nu op 12/12 maar heb nog steeds geen toppen...

      zal vanavond foto's posten. ze zijn nu namelijk aan het slapen hehe
      its all mine baby !

      Comment

      • vissenoog
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2011
        • 189

        #4
        Re: geen toppen ??

        hmm het verschil tussen 16/8 en 18/6 hanteren zou in theorie niet moeten uitmaken maar in de praktijk vertraagt het mischien de aanvang van de bloei, omdat dit een regelmatigere overgang geeft zeker in combinatie met andere factoren, zoals dat je stekken hebt gebruikt, eventueel lichtlekkage, verkeerd licht(denk het niet), een lage rlv of een korte groeitijd. Nog even afwachten denk ik dus of de klok nog een uurtje terugtikken en later weer naar 12/#.
        Succes met de bloei en heb je al een verslag? Zou je Ppkweek graag willen volgen.
        sigpic

        Comment

        • afghankush
          Stoner
          Member
          • May 2012
          • 20

          #5
          Re: geen toppen ??

          vissenoog,

          thnx voor je reactie.
          excuses voor mijn onoplettendheid. maar heb ze dus op 18/6 gehad.
          heb nog geen verslag nee... ben ook net nieuw

          zal vanavond met een verslagje beginnen
          its all mine baby !

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: geen toppen ??

            Zet er eens een fotootje bij, ben benieuwd hoe ze er nu bijstaan dan.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • misto
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 1011

              #7
              Re: geen toppen ??

              heb je misschien last van vals licht bij je planten? Daardoor kunnen weigeren de bloei te gaan.
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment

              • afghankush
                Stoner
                Member
                • May 2012
                • 20

                #8
                Re: geen toppen ??

                @ QnQ : foto's volgen na 8 uur. lichten gaan namelijk om 8 uur aan

                @ Mito : heb een secret jardin tent dr240w. die zijn extra dik gemaakt zodat er geen lichtstralen doorheen kunnen.
                ( tenzij je iets anders bedoeld met vals licht ?
                its all mine baby !

                Comment

                • vissenoog
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2011
                  • 189

                  #9
                  Re: geen toppen ??

                  Nicee ik heb een vraagje,denk je dat het geraamte van je tent een lamp 3 tot 4 keer zo zwaar al jouwn armatuur aankan(plus afzuiger)? Een vriend van mij heeft een led groei lamp zelf gemaakt deze is zo zwaar als een kanon en hij vroeg zich af of de dr tent stevig genoeg is.
                  sigpic

                  Comment

                  • afghankush
                    Stoner
                    Member
                    • May 2012
                    • 20

                    #10
                    Re: geen toppen ??

                    armatuur is zeker sterk genoeg! je moet natuurlijk niet alles aan de zelfde armatuur hangen. kwestie van gewicht verdeling.
                    its all mine baby !

                    Comment

                    • vissenoog
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2011
                      • 189

                      #11
                      Re: geen toppen ??

                      Dank voor de reactie maar volgensmij heb je mij verkeerd begrepen. Laat maar. Ik vraag het centrale draagvermogen wel even op bij de fabrikant.
                      sigpic

                      Comment

                      • Cannabia
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2010
                        • 110

                        #12
                        Re: geen toppen ??

                        heb net hetzelfde probleem man maar bij mij zijn het 2 planten de andere 6 boeien wel mooi
                        weet ook nie waarvan het komt

                        Comment

                        • afghankush
                          Stoner
                          Member
                          • May 2012
                          • 20

                          #13
                          Re: geen toppen ??

                          zoals beloofd... heb ik hier dus aantal foto's
                          tot mijn verbazing... zag ik vandaag dat er vlekken zijn ontstaan op sommige bladeren ( zie foto 1)

                          op foto 2 en 3 zie je dat er gewoon geen bloemen zijn ontstaan.... of ik zie het niet...

                          20120502_214312.jpg20120502_214339.jpg20120502_215035.jpg
                          its all mine baby !

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: geen toppen ??

                            wel makkelijk met knippen dan

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: geen toppen ??

                              Foto 1 staat te nat.
                              Verder idd geen bloei. Als ze nu 21 dagen of langer op 12/12 staan dan is er idd een probleem.
                              Wat voor schakelklok gebruik je en weet je zeker dat die alle dagen op de goeie tijd aan en uit gaat ?

                              In die tent hoort 2x600 te hangen toch ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...