me 1ste wietplantjes:) bubblegum

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • exmember16357
    Retired
    • Jul 2011
    • 768

    #16
    Re: me 1ste wietplantjes bubblegum

    Lijkt mij beetje veel water voor zo'n klein plantje geef maar paar dagen nix, kan ze lekker haar wortels laten zoeken naar water in de volle grond zit altijd wel wat of moet echt lang droog zijn.
    Als de boeren gaan sproeien daar moet je op letten dan weet je dat echt te droog is geweeest.

    Comment

    • smokingweed85
      Stoner
      Member
      • May 2012
      • 20

      #17
      Re: me 1ste wietplantjes bubblegum

      dat zal ik doen ja,dan hebben ze duidelijk een overschot aan water.
      nu zie ik bij dit plantje dat er van de bladeren is gegeten.
      kan dat veel kwaad?2012-05-25-031.jpg

      Comment

      • MrGrowmyownshit
        Retired
        • May 2012
        • 13

        #18
        Re: wat zou hier aan de hand zijn? ik snap het even niet meer..

        slijm van slakken misschien ? pas op voor de nattuurlijk vijand van het wietstekje DE SLAK..
        en je grond mag wel wat droger hou rekening met onverwachte weer in de avond bijvoorbeeld

        het slap hangen van je plant kan door teveel water ..en blad schade kan ook door tekort aan zuurstof in de wortels door natte grond.

        veel suc6.

        * probeer water op de bladeren te vermijden in volle zonlicht.

        Comment

        • smokingweed85
          Stoner
          Member
          • May 2012
          • 20

          #19
          Re: me 1ste wietplantjes bubblegum

          dat zijn zeker goede tips.het kan idd een slak zijn of een spin een van de 2.ik ga ze nu een paar dagen geen water geven.
          ik meng er wel vaak wat voeding bij het water.denk dat het beste is weer een beetje water tegeven als ik verandering zie
          en dan een beetje minder en later meer natuurlijk.ze staan deels in de schaduw en een deel van de dag in de zon.

          Comment

          • smokingweed85
            Stoner
            Member
            • May 2012
            • 20

            #20
            Re: me 1ste wietplantjes bubblegum

            hey,even een uodate weer na lange tijd.
            het is al bijna november word al kouder,ik vraag me af of hij gaat het halen,want volgens mij moet hij nog even.
            2012-10-20-524.jpg2012-10-20-526.jpg2012-10-20-529.jpg

            misch helpt het als ik doorzichtigzeil er om heen zodat het iets warmer blijft?

            Comment

            • Heribei
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 1140

              #21
              Re: me 1ste wietplantjes bubblegum

              Wat is het voordeel van warmte dan?

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #22
                Re: me 1ste wietplantjes bubblegum

                Gaan ze toch wel iets sneller afbloeien?

                Comment

                Bezig...