bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mauricejunky
    Banned
    • Apr 2012
    • 24

    #1

    bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

    Korting op 420shop
    IMG00978-20120512-1634.jpgHey
    een maat van mij de bovenste bladeren rondom de twee moedertoppen wegknipt, de bladeren waren een beetje geel en hij had ze daarom erafgeknipt
    Nu wilde ik van jullie weten of dit effect heeft op de groei van de topppen en of dit goed is; want de bladeren zorgen voor voeding heb ik begrepen...

    Dit is een oude foto waar de bladeren er nog aan zitten

    Gr Maurice
    Last edited by Mauricejunky; 13 May 2012, 22:20. Reden: optie
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

    Je kunt ze er niet weer aanplakken, dus moet ze het maar zonder redden.
    Zal allemaal wel loslopen.

    Comment

    • Mauricejunky
      Banned
      • Apr 2012
      • 24

      #3
      Re: bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

      wat bedoel je met loslopen

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

        Meevallen, is gewoon een Nederlands woord

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

          Heeeeeeel gewoon voor ingezetenen............
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • Kareltje23
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2012
            • 47

            #6
            Re: bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

            weet je dit wel zeker HJM ?' ik denk dat het neit zo goed zal zijn kkk

            Comment

            • Steefie
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Jun 2009
              • 18

              #7
              Re: bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

              Ik snap die hele achtergrond van het afknippen ook echt totaal niet. Als je arm een blauwe plek heeft hak je het er ook maar af?

              De plant kan om een of andere reden geen voeding meer uit de grond halen, dus haalt ze al hetgene wat nodig is voor de nieuwe groei uit de oude bladeren. Als je de vergelende bladeren afknipt voordat deze helemaal is leeggetrokken, zal de plant eerder andere bladeren moeten aanspreken. Het vergelen zal dus alleen maar versnellen.
              Als het de nieuwe groei is die vergeelt, dan heb je een tekort aan een immobiel voedingselement (zoals calcium of ijzer), omdat deze dus niet uit de oude bladeren kan worden getrokken.

              Comment

              • MamNeSia
                Senior Stoner
                Member
                • Jan 2012
                • 34

                #8
                Re: bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

                zal ondanks de domme aktie toch wel goed komen
                je moet flink je best doen wil je een wietplant echt de dood injagen

                Comment

                • exmember16357
                  Retired
                  • Jul 2011
                  • 768

                  #9
                  Re: bovenste blad is er afgeknipt terwijl dit niet de bedoeling was Help

                  Lekker een jiontje roken en wachten tot de plant zich herstelt die gaat beste snel.

                  Comment

                  Bezig...