Overcapaciteit afzuiging ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #16
    Re: Overcapaciteit afzuiging ?

    ff vraagje.. Ik wil me afzuiging alleen langzamer/stiller laten draaien.
    Moet ik nu aan een fan controller, of voldoet een simpele dimmer?
    Iemand misschien een tip voor een bepaald product?
    Ben al ff aan het zoeken, maar kom er niet echt uit...
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • AudioSystemRolla
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1709

      #17
      Re: Overcapaciteit afzuiging ?

      dat licht er dus net aan wat voor afzuiger je hebt wat voor verbruik hij heeft en of je hem automatisch of handmatig wilt 'dimmen'
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment

      • shivaman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 905

        #18
        Re: Overcapaciteit afzuiging ?

        365m3 , 80W en het maakt me eigenlijk geen reet uit hoe die gedimd wordt
        Ik heb het idee dat als ik hem "iets" zachter kan laten draaien, ik 50% van de herrie kwijt ben.
        Het mooiste is natuurlijk zo'n fan-controller lijkt me
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: Overcapaciteit afzuiging ?

          Een variac dimt zonder dat je fan gaat brommen.
          Ze zijn er in diverse uitvoeringen.
          gallery_6976_381_35512.jpg
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • shivaman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 905

            #20
            Re: Overcapaciteit afzuiging ?

            Gaat ie met een fan-controller brommen dan? of ligt dat aan het type/ de kwaliteit?
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: Overcapaciteit afzuiging ?

              Ik heb er nog niet één gehad die dat niet deed.
              Dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan, ik ben ze alleen nog niet tegengekomen.
              Met een cli-mate lukt het ook, maar dan heb je het over een heel andere prijsklasse.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • shivaman
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2012
                • 905

                #22
                Re: Overcapaciteit afzuiging ?

                [QUOTE=QnQ;300786]Een variac dimt zonder dat je fan gaat brommen.

                Ik heb nu zo'n variac ertussen gegooid ...
                TOPPIE !!! trillingen weg, geen gebrom... perfect dus...
                Als de hitte uit huis is ga ik me kast verder afmaken. Dit moet goed genoeg zijn..
                bedankt voor het meedenken !!
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

                Comment

                Bezig...