Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de keer goeie keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    hey

    ja durven het bijna nie zeggen het schommelt van nacht na nacht. zo tussen de twalf en vijftien graden verschil van na donker na licht veel e kweet het pfff
    max licht periode 28gr min donkere periode 12GR maar ze doent wel goed hoor...
    hier wa fotos van dag 15 na ontkieming
    Attached Files

    Comment


      #17
      Je zal je temp tijdens de donkere periode toch wat omhoog moeten krijgen
      zo rond de 20 graden. Je mag niet vergeten dat het nog kouder zal worden op je zolder.Anders zien ze er wel goed uit.

      Comment


        #18
        ik heb nu ondertussen een ander kacheltje geplaatst en haal nu een gemiddelde temp.
        in donkere periode van 19 gr dus dat zit nu eindelijk goed
        ze veranderen nu toch wel sneller ze zitten ondertusse aan dag 20 in groei denk nog enkele dagen en dan naar 12/12 zen zijn ondertusse al zo'n 18' 23 CM groot...
        tis mss het moment om er 1TJE te gaan toppen? greetz
        hier nog wa foto
        Attached Files

        Comment


          #19
          Ze zien er gezond uit , misschien dat ze door zo koud te staan wat stil stonden in groei, maar numet je kacheltje zit je goed .
          Succes verder.

          Comment


            #20
            yihaa!

            en ze blijven het maar goed doen e! ben fier op mezelf!
            ik ga ze vanaf zaterdag naar 12/12 brengen.... ze zijn dan 4 weken oud
            en zo 25 cm zullen ze dan zeker ook wel zijn! sedert da men temp. beter is
            groeien ze wel sneller ik heb er 13 /14 gekiemd gekregen iemand met ervaring?
            wordt het daar niet te druk 1.2 OP 1.2 m growtent? denk als ik nu kijk na men plantje dat het lik meer een struikje wordt?

            moderator - zou je mijn dingske hier naar kweekverslagen te verplaatsen?
            GIJ kunt da! lol thx
            greetz
            Attached Files

            Comment


              #21
              Hoi,
              Kzie dat je goed bezig bent, ze zien er super uit, je hokje zal druk worden koeden je in de goaten

              Comment

              Bezig...
              X