Mannetje of vrouwtje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Franko34
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2010
    • 69

    #1

    Mannetje of vrouwtje

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Na ongeveer drie weken vertoont mijn wietplantje kleine knopjes/balletjes.
    Is het een mannetje of is het nog te vroeg om dat te zeggen?

    groet FrankoIMAG0548.jpg
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Mannetje of vrouwtje

    Lijkt een man te worden maar zou nog een dag afwachten

    Comment

    • mafferd
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 1709

      #3
      Ik zeg ook man.

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: Mannetje of vrouwtje

        Slopen!

        Wachten kost zuivere zaaitijd, is n man sowiezo.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Mannetje of vrouwtje

          Lijkt man te worden.
          Ze hangen wat teveel om op calyxen te lijken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #6
            Re: Mannetje of vrouwtje

            Hangende zakken liegen niet!

            Comment

            • wamy
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 301

              #7
              Re: Mannetje of vrouwtje

              Is mannetje, je kan nog wel stuifmeel verzamelen van hem.
              Anders vernietigen!

              Groetjes wamy

              Comment

              • Franko34
                Advanced Stoner
                Member
                • Nov 2010
                • 69

                #8
                Re: Mannetje of vrouwtje

                Ok mensen bedankt voor de reacties weer. met pijn in m'n hart gaat ie naar de prullenbak. Het was zo'n lekker plantje aan het worden.

                groet Frank

                Comment

                • exmember16357
                  Retired
                  • Jul 2011
                  • 768

                  #9
                  Re: Mannetje of vrouwtje

                  Goed zo is moeielijk beslising maar wel de juiste.

                  Comment

                  Bezig...