Geachte,
ik heb me vandaag een kweektent gekocht (BxLxH) 100cm - 100 cm - 200cm.
Wel een betere lamp 600watt en een betere koolstoffilter.
Gefemiseerd zaad heb ik bij deze ook gekocht, en steek ik in een bokaal water, bij 20° in de duisternis voor het ontkiemen.
Als deze wortel 5mm uitkomt, verplaats ik hem naar een stek bak en hou ik de luchtvochtigheid 80% bij 20° temperatuur.
Stekbak gleuven eerst gesloten houden, per dag 1gleuf openen, of 1cm deksel hoger plaatsen tot deze 25cm zijn.
Hoe moet ik mijn wortel / stekjes voeden, tot ze 25cm zijn of 6blaadjes hebben voor over te plaatsen naar een vaste pot.
Elke dag 200ml water?
En hoe moet ik deze verlichten?
Boven de stekbak een tl lamp hangen of mijn 600watt lamp gebruiken?
Ik ben volledig nieuw, heb al wat informatie opgezocht en daarmee al deze vragen.
Vanaf ik ze in de vast grond zitten, begint mijn kweekschema week 1?
Heb plagron royal mix grond, en producten.
Ten slotte, hoeveel is de max opbrengst in een kweekruimte van L-B-H 100cm/100cm/200cm, met een lamp van 600watt?
Dank bij voorbaat
Vriendelijke groeten
ik heb me vandaag een kweektent gekocht (BxLxH) 100cm - 100 cm - 200cm.
Wel een betere lamp 600watt en een betere koolstoffilter.
Gefemiseerd zaad heb ik bij deze ook gekocht, en steek ik in een bokaal water, bij 20° in de duisternis voor het ontkiemen.
Als deze wortel 5mm uitkomt, verplaats ik hem naar een stek bak en hou ik de luchtvochtigheid 80% bij 20° temperatuur.
Stekbak gleuven eerst gesloten houden, per dag 1gleuf openen, of 1cm deksel hoger plaatsen tot deze 25cm zijn.
Hoe moet ik mijn wortel / stekjes voeden, tot ze 25cm zijn of 6blaadjes hebben voor over te plaatsen naar een vaste pot.
Elke dag 200ml water?
En hoe moet ik deze verlichten?
Boven de stekbak een tl lamp hangen of mijn 600watt lamp gebruiken?
Ik ben volledig nieuw, heb al wat informatie opgezocht en daarmee al deze vragen.
Vanaf ik ze in de vast grond zitten, begint mijn kweekschema week 1?
Heb plagron royal mix grond, en producten.
Ten slotte, hoeveel is de max opbrengst in een kweekruimte van L-B-H 100cm/100cm/200cm, met een lamp van 600watt?
Dank bij voorbaat
Vriendelijke groeten

Comment