ik zit met een vervelend probleem en weet echt niet waar het zit of mischien wel maar ik weet het niet meer!!! het gaat als volgt, ik heb 9 great white sharks van greenhouse staan die nu zo een dag of 45 in bloei staan, allen krijgen ze de hesi voedingslijn geen problemen gehad, toen wilde ik eens een soort booster gebruiken dus heb ik gekozen voor green sensation van plagron, ben per liter voeding 1ml green sensation beginnen meegeven maar vond dat de dames precies traag begonnen gaan dus had ik besloten terug over te schakelen op de hesi voeding en toen ik 2dagen bezig was met de GS eruit te laten begonnen mijn dames echt top aan te maken of toch een paar maarja was wel al gestopt met die GS en zat terug op de gewone hesi voeding zonder de GS, de dames zien er echt goed en gezond uit!!! heb 0,0 tekenen van overvoeding of voedingstekorten dus daar kan ik ook niet meer op afgaan, kan dit nu echt gewoon liggen aan het feit dat ik die GS eruit gelaten had of moet ik ergens anders zoeken????
dus kortom, de planten zien er allemaal heel gezond uit maar ze staan stil en dat terwijl ze toch mooi gezond ogen en geen tekorten ofzo tonen??? als mijn ec of ph waarde niet goed zou zijn zou ik dan geen tekenen zien van teveel of te weinig voeding, hopelijk raken de kenners er een beetje aan uit waar ik naartoe wil of zou het echt wel liggen aan die GS eruit te laten, ben ondertss terug begonnen met GS mee te geven voor het zekere
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hulp nodig bij laatste weken Great White Shark
Collapse
X
-
Awards: 1st prize Bio HTCC 1997
Pedigree: Super Skunk, Brazilian and South Indian.
Strength: Seductive stoned feeling that has the strength of jaws.... red eyes and soft knees!
THC: 14.0% CBD: 1.7% CBN: 0.6%
Flowering time: Indoor: will be ready in 50 days with a yield of 500 to 800 gr/sqm.
Outdoor: finishes in the Northern emisphere by end September, while in the Southern hemisphere it will be ready by March/April.
en dit staat op wietzaadjes over dezelfde soort:
Winnaar: 1e prijs Highlife Cup 2005
Effect: Een sterke en lang aanhoudende high. Hij is niet voor niets een winnaar geweest op de Highlife Cup in 2005! De smaak is zoet en fruitig.
Bloeitijd binnen: 8 tot 9 weken
Bloeitijd binnen: Het is oogsttijd na ongeveer 2 maanden.
Bloeitijd buiten: Oogsten kan eind september op het noordelijk halfrond en eind april op het zuidelijk halfrond. De opbrengst van deze plant in de volle grond is ongeveer 1000 gram.
THC: 14%
CBD: 1.7%
CBN: 0.8%
Last edited by Medical-Spliff; 22 December 2012, 20:32.Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
Re: hulp nodig bij laatste weken Great White Shark
Dan moet jeidd een een microscoopje bestellen
trichome_developement.jpg
Comment
-
dat wist ik bOriis maar toch nog bedankt voor de leerrijke foto set-up
snelm dat vergrootglas gaan halen vanaf ik kan, dat ik de dames nu allemaal eens een paar dagen water alleen geef dat zal wel geen kwaad kunnen zeker dat ze eens een kleine spoeling krijgen??? zal af en toe wel foto plaatsen van het laatste verloop, ben wel heel benieuwd wat dat gaat geven van smaak en effect dit soortje
Last edited by Medical-Spliff; 28 May 2012, 13:02.Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
1 shark is omgehakt en hangt te drogen, 3 andere sharks hebben nu 3 dagen enkel water gekregen en zullen nog verder water krijgen tot en met zondag zodat ze een goeie 10 dagen gespoeld zijn, de 5 overige sharks staan toch wel wat achter op hun zusjes want die beginnen nu pas bruine haartjes te ontwikkelen en zullen dus nog een weekje of 2 vermoedelijk blijven staan, deze begin ik vanaf zondag te spoelen. zit in blijde verwachting om de eerste dame te kunnen rokenfotos volgen nog
Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
volgens ik gezien heb zal ik zondag 5 a 6 dames mogen een knipbeurt geven, hier een paar foto's van de dames en zoals je kan zien zijn de toppen niet echt groot of dik maar heb met temperaturen gezeten van 34graden en dat heeft niet veel goed gedaan plus het probleempje mischien met de booster maar toch is en ziet dit er wel een topwietje uit en dat is het ook, ondertss al een paar van geproeft en het is echt superwiet
Last edited by Medical-Spliff; 22 December 2012, 20:34.Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment

Comment