raamkozijn kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Franko34
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2010
    • 69

    #1

    raamkozijn kweek

    Korting op 420shop
    hoi

    ik heb een autoblueberry in het raamkozijn staan. gewoon in een vier liter potje. niks geen bemesting, alleen geef ik water uit de vissenkom. heb ooit eens gelezen dat dat ook werkt.

    hij staat nu al een tijdje in de bloei en ik moet zeggen dat ik vind dat ie het zo gek nog niet doet. het is natuurlijk niet hetzelfde als onder de lamp

    hier twee fotos

    IMAG0550.jpgIMAG0549.jpg

    heeft iemand dit wel eens vaker gedaan? wat mag ik qua opbrengst verwachten?
    13
    minder als 1
    0,00%
    0
    ongeveer een gram
    0,00%
    0
    tussen de 1-3 gram
    23,08%
    3
    meer als 3
    76,92%
    10
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #2
    Re: raamkozijn kweek

    Ziet er goed uit vind ik hoor, maar qua opbrengst kan je niet meer dan 10 gram verwachten denk ik hoor, maar ik heb het nog NOOIT gedaan, dus tjaa misschien heb je straks wel een dikke 10 kilo aan je mini plantje hangen ik heb geen idee

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: raamkozijn kweek

      Ziet er zeer goed uit mooie plant en voor een Autoflower is het een mooie plant hoor

      groetjes Bella
      God was never on your side..

      Comment

      • Franko34
        Advanced Stoner
        Member
        • Nov 2010
        • 69

        #4
        Re: raamkozijn kweek

        Oorspronkelijk geplaatst door b0riis
        Ziet er goed uit vind ik hoor, maar qua opbrengst kan je niet meer dan 10 gram verwachten denk ik hoor, maar ik heb het nog NOOIT gedaan, dus tjaa misschien heb je straks wel een dikke 10 kilo aan je mini plantje hangen ik heb geen idee
        ik zou tien gram al bijzonder vinden. ik zal over een week weer een foto plaatsen. intussen heb ik mn lowriders wel gewoon onder de lamp.

        greetz Franko

        ---------- Post added at 23:32 ---------- Previous post was at 23:31 ----------

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
        Ziet er zeer goed uit mooie plant en voor een Autoflower is het een mooie plant hoor

        groetjes Bella
        bedankt. ik zal zo nu en dan wel een update plaatsen.

        Comment

        • small
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 322

          #5
          Re: raamkozijn kweek

          jammer dat je niet iets heb tussen de 3 en 6 gram dan had ik die gekozen!
          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

          Comment

          • Franko34
            Advanced Stoner
            Member
            • Nov 2010
            • 69

            #6
            Re: raamkozijn kweek

            Oorspronkelijk geplaatst door small
            jammer dat je niet iets heb tussen de 3 en 6 gram dan had ik die gekozen!
            Maar dan weet ik nu wel hoe je er over denkt....ik ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen. Met weer een stralende dag voor de boeg heb ik best hoop voor deze plant.

            Comment

            • Franko34
              Advanced Stoner
              Member
              • Nov 2010
              • 69

              #7
              Re: raamkozijn kweek

              plant groeit gestaag. beetje balen dat de zon war onregelmatiger schijnt de laatste tijd. binnenkort zal ik ff nieuwe fotos maken

              Comment

              • Franko34
                Advanced Stoner
                Member
                • Nov 2010
                • 69

                #8
                Re: raamkozijn kweek

                nog even voor de mensen die benieuwd zijn hoe dit afgelopen is.

                heb er uiteindelijk 7 gram gedroogde cannabis van af kunnen halen.
                kan wel zeggen dat er met de potentie niks mis is.

                had de zaden van autoflowerzaden.nl gekocht. een website die maar heel weinig in de belangstelling staat, maar wel heel goedkoop is.

                groet franko

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #9
                  Re: raamkozijn kweek

                  Nou mooizo laat het je smaken!

                  Comment

                  • subby
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 365

                    #10
                    Re: raamkozijn kweek

                    ziet er klein en fijn uit laat het je smaken

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: raamkozijn kweek

                      hoop da het smaakt
                      God was never on your side..

                      Comment

                      Bezig...