vraagje ?? vrouwelijk of niet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sjarel
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2012
    • 35

    #1

    vraagje ?? vrouwelijk of niet

    Korting op 420shop
    hoi kheb eens een vraagje khoop dat er iemand een antwoord op heeft ..


    is dit plantje een vrouwtje ?? CIMG2268.jpgCIMG2269.jpgCIMG2273.jpgCIMG2277.jpgCIMG2274.jpgCIMG2275.jpgCIMG2276.jpgCIMG2270.jpgCIMG2271.jpgCIMG2272.jpg


    ps: srry voor bad kwaliti
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #2
    Re: vraagje ??

    zo vrouw als maar kan zijn
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • Sjarel
      Senior Stoner
      Member
      • Feb 2012
      • 35

      #3
      Re: vraagje ??

      dankje voor uw reactie peacemaker

      ik was zelf niet zeker beter op safe spelen en eens een keertje vragen .. danku

      grtjs..

      Comment

      • small
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 322

        #4
        Re: vraagje ??

        Hee,

        Wat voor soortje is het?
        Ziet er mooi uit!

        groetjes
        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: vraagje ?? vrouwelijk of niet

          Titel aangepast naar de voorwaarden.

          Comment

          • Sjarel
            Senior Stoner
            Member
            • Feb 2012
            • 35

            #6
            Re: vraagje ??

            Oorspronkelijk geplaatst door small
            Hee,

            Wat voor soortje is het?
            Ziet er mooi uit!

            groetjes
            hey

            dat zijn superskunkjes

            Comment

            Bezig...