Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken op zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken op zolder

    Korting op 420shop
    Hallo, nu mijn buiten kweek volledig mislukt is wil ik het eens op zolder proberen maar hierbij heb ik enkele vragen.

    - Zijn er UV-lampen die je in het stopcontact kan steken? Zoja, waar vind ik deze? Misschien link?
    - Ik kan/mag maar 1 (misschien 3, maar liefst 1) plantje kweken, liefst heb ik zo'n kort mogelijke groei- & bloeitijd, dus een plantje die vlug klaar is maar toch nog deftig opbrengt (bij meer opbrengst mag't natuurlijk ook langer duren, beste verhouding). Iemand aanbevelingen? Zal waarschijnlijk in een pot van 30l terechtkomen. Hij mag ook niet te groot worden maar wel breed.
    - Is het wel winstgevend bij 1 plantje? (hiermee bedoel ik of 't niet meer aan elektriciteit en supplementen kost dan het kopen bij een dealer).
    - Elke tip is welkom...

    Alvast bedankt!!

    #2
    Re: Kweken op zolder

    De tijd voor de buitenkweek is nu pas begonnen, dus als het simpel en goedkoop moet zijn zou ik het toch eens opnieuw proberen.

    Comment


      #3
      Re: Kweken op zolder

      dutch head shop 250 watt spaarlamp mes
      grtz

      Comment


        #4
        Re: Kweken op zolder

        http://www.growshop-outlet.nl/verlic...-secret-jardin

        tneon's kun je gewoon in het stop contact prikken

        Comment


          #5
          Re: Kweken op zolder

          koop deense zaden(royal dane) thypoon), kan je nog planten(redelijk veel tijd)goeie opbrengst,
          of een auto flower big bang kan er ook nog wel tegen aan korte tijd kleinere opbrengst
          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

          Comment


            #6
            Re: Kweken op zolder

            Probeer het nog eens buiten met wat autoflowers, zijn er genoeg met redelijk opbrengst. De zomer is pas net begonnen!

            Comment


              #7
              Re: Kweken op zolder

              Heb 12 zaadjes buiten geplant & is er geen enkele boven gekomen, staat nochtans vol met brandnetels op dat plaatsje, snap't niet ..

              Comment

              Bezig...
              X