Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onbekende schakelklok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onbekende schakelklok

    Korting op 420shop
    IMAG0395.jpgIMAG0396.jpgIMAG0397.jpg
    op foto 2 en 3 zie je die 2 armpjes, deze drukken beide zo'n knop in als je op de 3e foto ziet, het zijn volgens mij dus 2 schakelaars in 1 die je met een verschil van maximaal een uur kan schakelen.
    dan zie je op de 1e foto A en B met de M erboven, dan 1, 2, 3 dit is dan denk ik 1 van die schakelaars, en 4, 5, 6 de ander. Maar hoe sluit ik dit correct aan zodat ik b.v mn computerfans en bijverlichting kan schakelen?
    ik heb dus net weer een nieuw kweekhok gebouwd, deze keer alles ruim gemaakt, en wil het nu dus zo veel mogelijk automatiseren.

    En dan nog een vraag, ik ventileer met 2 pc fans, dit werkt prima, en geruisloos, maar ik wil ze toch via een thermostaat laten werken, maar daar heb ik niet zo'n dure voor nodig, want ze werken op 12v 0,5 A. weet iemand hier een goede oplossing voor?

    mvg smokert

    #2
    Ja daar is een oplossing voor. Een fancontroller voor computers. Kost 30euro ongeveer. Gr

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: onbekende schakelklok

        Dat je nog het lef hebt om dat antieke apparaat te gebruiken wat ook nog eens uit Adolfrika komt
        Ik zou gewoon een verse schakelkast kopen dude.
        Zoiets bijv, iets wat al bekend is onder de kwekers > http://www.eugrowshop.eu/nl/schakelk...voor-2-lampen/
        Niet krenterig lopen doen en bezuinigen op veiligheid. Dat kan achteraf flink duurder uitpakken.

        Altijd veiligheid voorop!!!
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment

        Bezig...
        X