Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaadjes

    Korting op 420shop
    hoe kan ik het besten van afde zaad planten gewoon in aarden of watjes iemand betere opties?

    Grtz fought

    #2
    Ik laat ze in zaaigrond naar boven komen,+-1.2cm diep,aarde lichtjes vochtig houden .

    Comment


      #3
      De manier van vdb is ook zeer goed. Maar wat ook kan is tussen watjes laten ontkiemen, als de zaadjes een goeie kiemkracht hebben kunnen ze al na enkele uren ontkiemt zijn,maar hangt ook af van soort tot soort.Meestal 24 uur tot 3 dagen,er zijn zelfs soorten die 2a3 weken erover doen.
      Een andere methode is de zaadjes in een glas water doen, maar wel elke dag verversen van water en op een donkere plaats zetten van een circa 21/24 graden.

      Ik zie dat je nieuw bent stel u even voor in het member introduction, en geniet van vele voordelen! http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/
      grtzzz


      Last edited by westport; 6 November 2008, 15:32.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Ik zou opteren om meteen in de aarde te laten ontkiemen. Als je in watten ontkiemt maak je dans dat je bij het verplanten van de kiem de worteltjes beschadigd doordat deze in de watten vergroeid zitten.

        grtz

        Comment


          #5
          Pak bij je vrouw 2 gezicht schoon maak watten schijfjes nat makken op een bordje leggen zaatje er tussen bordje er boven op zodat het beetje af gesloten is en elke dag even kijken.
          In een watte schijfje kan de wortel niet het watje in gaan wantttt er zit een gaasje om heen wat beschermt zo dat niet heel je gezicht vol wat zit.
          suc6
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...
          X