schrikken?!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkesthour
    Retired
    • Oct 2008
    • 8

    #1

    schrikken?!

    Korting op 420shop
    ik heb van horen zeggen dat je een plant ook kan doen schrikken.
    bv; de 3 laatste dagen voor oogst in het pikkedonker plaatsen
    zodanig dat de plant schrikt en alles in z'n toppen stopt.

    is dat juist?
    en iemand al ervaring mee?

    alvast bedankt!
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Ken je niet gewoon boeh roepen?

    Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval .

    Grtz.

    Comment

    • knockie
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 262

      #3
      ja kan inderdaad maar 3 dagen is wel erg lang hoor ey, 2 dagen is maximum en dan moet je wel in de domkere periode je luchtvochtigheid onder controle hebben.

      anders schrik jij in plaats van de dames TOPROT , ik geef gewoon de laatste 10 dagen geen water en maak de dagen 10 uur licht en 14 uur donker.

      greetz
      sens

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #4
        Die van mij staan nu ook droog, en op 11 uur licht
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Door ze de laatste dagen in het donker te zetten en ze geen water meer te geven, worden de planten inderdaad gestreseerd en maken sommige soorten hierbij extra hars ( kristallen, trichomes ) aan .

          Grtz

          Comment

          • darkesthour
            Retired
            • Oct 2008
            • 8

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            Door ze de laatste dagen in het donker te zetten en ze geen water meer te geven, worden de planten inderdaad gestreseerd en maken sommige soorten hierbij extra hars ( kristallen, trichomes ) aan .

            Grtz
            en snow-white zou dit toevallig ook niet doen?

            cheers and good day today

            Comment

            • emiel_s
              Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 694

              #7
              hmm ik heb ook snow white ik heb van dat soort dingen geen kaas gegeten mwa iemand kan het proberen
              Schutto In tha house

              Comment

              Bezig...