Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plantje eerst binnen voor het raam wat groter en sterker of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plantje eerst binnen voor het raam wat groter en sterker of niet?

    Korting op 420shop
    Hallo mede smokers

    Ik vroeg me af of het mogelijk is Mijn plantje eerst binnen voor het raam wat groter en sterker te laten worden,
    en die dan in een grote pot te zetten en buiten plaatsen, is dit mogelijk?
    indien ja, op welke grote zou ik de plant naar buiten verplaatsen?
    Meer informatie altijd welkom!

    Peace

    #2
    Re: plantje eerst binnen voor het raam wat groter en sterker of niet?



    Beste Ganja Product,


    De titel van je topic voldoet niet aan de gestelde
    voorwaarden.
    We hebben de titel voor u aangepast. Mocht u nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.

    Vriendelijke groet,
    vale

    Comment


      #3
      Re: plantje eerst binnen voor het raam wat groter en sterker of niet?

      Meer info is natuurlijk heel makkelijk te vinden met een klein beetje leeswerk. Maar vooruit.
      Ontkiem je zaad, stop je kiem in een potje, plasticfolie er over. Ongeveer 2 dagen beetje broeien tadaa plantje.
      Plantje in de vensterbank en af en toe buiten laten spelen. Steeds langer buiten laten spelen wordt ze hard van.
      Plantjes horen volgens moeder natuur altijd buiten te spelen dus bestaat er niet zoiets als een minimum leeftijd.

      Meer informatie zul je denk ik zelf moeten zoeken. Als je hier wat rondleest heb je meer antwoorden dan vragen.
      Succes hoop ik samen met je op goed zomerweer

      Comment


        #4
        Re: plantje eerst binnen voor het raam wat groter en sterker of niet?

        gewoon zo gauw boven de grond gelijk naar buiten gooien.
        Krijg je stevig plantje van, binnen op de vensterbank kweek je slechts zwakke stengeltjes.

        suc6 en smookse

        Comment


          #5
          Jep gewoon buiten doen, achter glas worden de zonnestralen gefilterd en heeft de zon geen effect, en je plantje gaat gewoon strekken, wat nefast is voor je bloemvorming.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

          Comment


            #6
            Re: plantje eerst binnen voor het raam wat groter en sterker of niet?

            Voila.
            Dat heen en weer lopen met je plantje vinden ze ook niet fijn, net als elke keer de pot omdraaien.
            Buiten zetten, en laten staan
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: plantje eerst binnen voor het raam wat groter en sterker of niet?

              Bedankt Vale en al de rest voor de informatie, zelf had ik al veel opgezocht en mooi afgeprint maar door dat ik het geld niet optijd bij elkaar kon krijgen kon ik mijn informatie niet opvolgen en het plantje kweken onder lampen en in een tent Daardoor moest ik een nieuwe manier vinden, buiten kweek.
              Wist net niet zeker of het plantje het wel zou aankunnen, ook heb ik een vraag,
              Is de luchtvochtigheid buiten hoog genoeg? zet ik het plantje in de volle zon of beetje afgedekt? wacht ik tot het plantje groter word voor ik het buiten zet of doe ik dat nu meteen? het plantje in nu een vinger lang tot de kneukel en heeft al heel wat blaadjes, als het regen zet ik de plant dan binnen?
              Heel erg bedankt iedereen voor de hulp!

              Comment


                #8
                richting..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X