18/6 of 12/12?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ballin
    Chronic Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2012
    • 189

    #1

    18/6 of 12/12?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik heb een tijdje geleden 5 white widow zaadjes gekocht. 3 staan er momenteel buiten maar nu zou ik de andere 2 binnen willen kweken.
    Nu lees ik hier op het forum dat de plantjes eerst 2 a 3 weken op 18/6 moeten staan en daarna op 12/12 om de bloei in werking te stellen. Maar ik zie dat sommige hier op het forum ze al gelijk na het ontkiemen op 12/12 zetten..

    Wat is hier eigenlijk het verschil tussen? Want mij hebben ze altijd geleerd dat de wiet begint te bloeien als de dagen korter worden.

    Kan iemand me hier een antwoord op geven? Bedankt
    Last edited by Ballin; 7 June 2012, 18:23.
    5x Jack Herer & een AMS'je!
  • marco1989
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • May 2012
    • 18

    #2
    Re: 18/6 of 12/12?

    als ze op 18/6 staan zullen de dames blijven groeien.. de meeste laten hun plant, nadat ze is onkiemt en bove is gekomen met haar eerste blaadjes een goeie 2-3 weken groeien en zette ze dan op 12/12
    als je ze gelijk op 12/12 zet zal je kleine gedrongen planten krijgen..
    grt

    Comment

    • Ballin
      Chronic Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2012
      • 189

      #3
      Re: 18/6 of 12/12?

      Ok bedankt voor de reactie!

      Zal nu eens beginnen met zoeken naar een mooi kweektentje.
      5x Jack Herer & een AMS'je!

      Comment

      Bezig...