ventilator

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • marco1989
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • May 2012
    • 18

    #1

    ventilator

    Korting op 420shop
    moet de ventilator in de growbox in de nacht van de plantjes ook blijve draaien of maakt dat niet zoveel uit?
    ben een beginnende kweker en zit al 5-6 weken in de bloei.. en heb schrik voor schimmel!!!
    danku voor de eventuele reacties!
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: ventilator

    Afzuiging en ventilatie gewoon laten draaien tijdens de nacht. eventdeel gedimd of via een fancontroler.

    Comment

    • marco1989
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • May 2012
      • 18

      #3
      Re: ventilator

      thx monty, altijd leuk om het van een ervaren persoon te horen.. goed topic van de blad problemen ng al heel veel aan gehad grts

      Comment

      Bezig...