Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grashupper
    Senior Stoner
    Member
    • May 2012
    • 32

    #1

    Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben nieuw hier, en ben aan m'n 1ste kweekje bezig.

    Ik zit nu in de 2de week groei (16/8) en sinds vandaag merk ik dat het ontspruiten van nieuwe bladerstellen er anders uit ziet.. of is er iets mis gegaan en zijn het al bloeisymptomen of topjes die er komen?

    P6070011.jpg

    Kan ik misschien best al overschakelen op 12/12 ?
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

    Die staat idd te bloeien. Ik denk dat het een autoflower is als die op 18/6 in bloei is gegaan. dus gewoon op 18/6 houden.

    Comment

    • grashupper
      Senior Stoner
      Member
      • May 2012
      • 32

      #3
      Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?


      hey, thx voor je antwoord maar ze staan nu op 16u licht en 8 donker, en het zijn gewoon feminized big bang, geen autoflower. Ze staan van tijdens begin op 16u licht en 8u donker

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

        Prima soortje, feminized Big Bangs. Was mn beste buitenkweekje tot nu toe .

        Wel appart dat ze nu al gaan bloeien, maar ik denk dat dat aan je cyclus ligt. Hoe ben je op het idee gekomen om de lamp 16 uur per dag aan te zetten? Het is gebruikelijk dat de lamp 18 uur per dag aanstaat, dus 18/6 (zoals Monty al zei) en niet 16/8.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • grashupper
          Senior Stoner
          Member
          • May 2012
          • 32

          #5
          Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

          Ik heb voor dat cyclus gekozen om de kosten ivm energieverbruik laag te houden, ik had gelezen dat dat ook kon

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #6
            Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

            Als die lamp toch al 16 uur per dag aanstaat zou die 2 uur extra niet veel uitmaken Maar dat moet je zelf natuurlijk weten. Ik ga al enkele jaren mee op dit forum en kom zelden zo'n cyclus tegen.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

              Normaal gaat een gewone BB niet in bloei met 8 uur donker. Greenhouse heeft ook Big Bang Autoflowering (Feminised). Misschien toch een verwisseling plaatsgevonden.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                Zou nu zeker niet meer licht gaan geven, eerder nog 2-3 uurtjes minder.
                In bloei staat ze toch al.
                Tja..of het is een fuckup bij het inpakken van de zaadjes
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                  Het zou kunnen dat ze die verwisseld hebben inderdaad. Stuur ze anders een emailtje, wellicht heeft het nog een positief gevolg .

                  Mijn Big Bang seeds van Greenhouse (gekocht via 420shop) waren érg goed. Ik ben er erg over te spreken.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • mister frank
                    Retired
                    • Nov 2009
                    • 785

                    #10
                    Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                    nu die gaan allezins hard voor maar 2 weken en dan nog eens bloei zou niet klagen en idd mailtje is meschien nog eens extra gratis zaadjes met beetje geluk

                    Comment

                    • grashupper
                      Senior Stoner
                      Member
                      • May 2012
                      • 32

                      #11
                      Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                      Ik ga de volgende keer gewoon 18/6 nemen dan

                      kan zijn ja dat het andere zaadjes zijn en kvind ook dat hij groot is voor 2 weken.

                      Kheb nog zaadjes op overschot, en andere zaadjes terug in de plaats van de verkoper hoeft niet 't is m'n eerste kweekje en vind het al nice dat ik ze zover gekregen heb de eerste keer

                      ---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:27 ----------

                      ik heb ze nu enkele uren minder licht gegeven

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #12
                        Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                        Nu gewoon op 12/12 zetten

                        Comment

                        • Steefie
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Jun 2009
                          • 18

                          #13
                          Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                          Zou het niet gewoon een pheno'tje kunnen zijn die bij 8 uur donker al gaat bloeien?

                          Comment

                          • grashupper
                            Senior Stoner
                            Member
                            • May 2012
                            • 32

                            #14
                            Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                            Hihi, ik denk dat ik weet wat er is mis gelopen..

                            Ik had Fast bud autoflower en big bang feminized , bij het overpotten zal ik ze gewisseld hebben

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #15
                              Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                              Hahaha. die autoflower kan gewoon op 18/6 blijven dan.

                              Comment

                              Bezig...