Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grashupper
    Senior Stoner
    Member
    • May 2012
    • 32

    #16
    Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

    Ze is nu lekker aan het bloeien, maar de onderste bladen worden geel en het trekt naar boven. Wat wel raar is, is dat de 2 takken van de hoofdtoppen en de 2 zijtakken geen geel te bespuren is.

    Ik geef om de dag 250ml regenwater en 1 ml voeding er bij. Als ik zie dat de plant verder nog dorst heeft geef ik gewoon water, zonder voeding

    Comment

    • mister frank
      Retired
      • Nov 2009
      • 785

      #17
      Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

      is normaal hoor dat de onderste blaadjes geel worden komt door dat ze geen licht krijgen is niets erg

      Comment

      • grashupper
        Senior Stoner
        Member
        • May 2012
        • 32

        #18
        Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

        ok thx

        Comment

        • grashupper
          Senior Stoner
          Member
          • May 2012
          • 32

          #19
          Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

          voor de geïneresseerden, kheb een mooie foto gemaak vind ik zelf:

          plantjehoofdtop2.jpg

          ze heeft 2,5 week gegroeit ongeveer en is in bloei gegaan op 7 juni
          Last edited by grashupper; 18 June 2012, 22:01.

          Comment

          • grashupper
            Senior Stoner
            Member
            • May 2012
            • 32

            #20
            Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

            Ziet het er in orde uit?

            Comment

            • marco1989
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • May 2012
              • 18

              #21
              Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

              ziet er mooi uit

              Comment

              • Barrex
                Retired
                • Jun 2012
                • 9

                #22
                Re: Zijn dit al topjes die aan het vormen zijn? Is er iets mis gegaan?

                Oorspronkelijk geplaatst door mister frank
                is normaal hoor dat de onderste blaadjes geel worden komt door dat ze geen licht krijgen is niets erg
                Ah nice, heb hetzelfde voor en begon me al zorgen te maken ;p

                Comment

                Bezig...