Zelfgemaakt stekje < eenvoudigste manier

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AudioSystemRolla
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1709

    #16
    Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

    gaat idd erg lekker zeg
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment

    • OCDEA
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jun 2012
      • 17

      #17
      Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

      misschien een paar van de grote bladeren aan de onderkant van de steel verwijderen een stuk of 2. dit stimuleerd de wortelgroei

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

        *Kuch..bullshit..kuch*

        Zien er goed uit EP
        Ga zo door.
        Pas op dat je niet over die struikeldraden struikelt, dan ligt je plant om.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • edenpro
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 208

          #19
          Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

          Haha, inderdaad.. op diezelfde plaatst stond vorige maand eentje van een kleine meter met draden.
          De tuinman kwam de haag ernaast wat trimmen en is met z'n volle gewicht op een draad gestampt.. Resultaat plant genadeloos in 2 gekraakt.
          Nu zorg ik ervoor dat dit niet meer gebeurt.
          Onderste bladeren verwijderen zal ik niet direct doen, hij gaat vlug genoeg, nog een lange groeitijd voor de boeg, hij moet ook geen 3 meter worden
          The gras is greener at my side

          Comment

          • edenpro
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 208

            #20
            Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

            Stek 5.jpg

            Zit rond de meter, she's happy!
            The gras is greener at my side

            Comment

            • edenpro
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 208

              #21
              Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

              Stek 6.jpg

              1.55m en kerngezond!
              The gras is greener at my side

              Comment

              • AudioSystemRolla
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1709

                #22
                Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

                waarom al die touwtjes ? als ie kern gezond is zou ie toch ook op eigen 'benen' moeten kunnen staan
                zo word ie nooit groot en sterk
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment

                • edenpro
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 208

                  #23
                  Re: Zelfgemaakt stekje &amp;amp;lt; eenvoudigste manier

                  Touwtjes zijn er uit ervaring,
                  Vorig jaar op zelfde plaats is hij gewoon omgewaaid op het einde.
                  Ik zorg er wel voor dat de touwtjes rond de stam vastzitten met lussen met nog wat overschot zodanig dat niets spant waardoor sapstroom naar de bladeren niet onderbroken wordt..
                  Last edited by edenpro; 3 August 2012, 18:16.
                  The gras is greener at my side

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #24
                    Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

                    lijkt wel een zaadplant,als ik zo kijk naar de nodes

                    Comment

                    • Bubba J
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 2376

                      #25
                      Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

                      Goed bezig, van gwn in aarde te steken tot dit, mooi voor je
                      sigpic

                      Comment

                      • edenpro
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 208

                        #26
                        Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

                        De bloei mag stilaan beginnen voor me.
                        Inmiddels 2m11 en nog geen last van slakken en andere kwellingen!


                        IMG_7596.jpg
                        The gras is greener at my side

                        Comment

                        • edenpro
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 208

                          #27
                          Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

                          2 meter 45, ze komt nu wel al erg hoog boven de afsluiting

                          IMG_7622.jpg
                          The gras is greener at my side

                          Comment

                          • AudioSystemRolla
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 1709

                            #28
                            Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

                            tering wat een boom al enig bloei gespot ?
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                            Comment

                            • edenpro
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 208

                              #29
                              Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

                              Neen, nog steeds overal nieuwe bladvorming.. Dus dat wordt nog een zeer lange periode..
                              Gok binnen 2 weken op begin van bloeiverschijnselen..
                              The gras is greener at my side

                              Comment

                              • edenpro
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 208

                                #30
                                Re: Zelfgemaakt stekje &lt; eenvoudigste manier

                                Groetjes van mijn matroesjka Svetlana

                                IMG_7629.jpg
                                The gras is greener at my side

                                Comment

                                Bezig...